Voor alle belangstellenden. Bedankt voor alle aandacht en goed bedoelde adviezen.
Ik heb verder absoluut *geen* interesse in automaat en diesel versies. Hoe dik ze ook zijn...
Het verschil tussen beide V70R-en is ongeveer 8k. Wat op zich niet heel raar is alleen al gezien 1 jaar leeftijdsverschil. Er is inmiddels ruim 50k afgeschreven op deze auto. Wat dus uitkomt op 10k per jaar gemiddeld.
Verder is de staat van deze auto wel een stuk beter dan de vorige, en staat er 10.000km minder op de klok.
Ook mag ik gelukkig nog altijd zelf bepalen wat ik een auto wel en niet waard vind.
Patsen over de prive aanschaf van een tweedehands diesel is een leuk spelletje, maar niet iets waar resultaat valt te behalen. (ik ben de enige eigenaar van mijn S2000 tot nu toe b.v. Grootste voordeel is dat je zelf de kleur enzo kunt uitzoeken, en koffie en een plantje van de dealer is best leuk voor MdV.)
@V50T5260
Als er rare dingen uit de keuring woensdag komen dan denk ik dat jij hem ook niet wilt. Is alles in orde dan is dit mijn auto voor de komende tijd, sorry. Ik heb hem niet gekocht om jou te pesten.
Verkoopprijs is al bepaald op 30.900,-
Ik ben wel blij als ik binnenkort eindelijk een goede V70R voor de deur kan parkeren, heeft lang genoeg geduurd.
Problemen van andere mensen met mijn oude verkoper ga ik me niet mee bemoeien of commentaar op leveren. Ik ben tot een goede oplossing gekomen en bevind me dus niet in de positie om na te trappen. Over het eindresultaat ben ik tevreden en daarmee is wat mij betreft de kous af.