De nieuwe S60 en V70 (vanaf 2007) volgens Huckfeldt
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Je bent Volvo's nieuwe marketingman? 

- RrRrR
- 2nd Gear member
Jee, jij antwoord snel...
Nee, ik ben niet Volvo's nieuwe marketing man (gelukkig
). Maar mijn gehele professionele loopbaan werk in de marketing/communicatie. Ik heb alle continenten in de meest uiteenlopende functies carriere mogen maken in deze sector en weet hoe deze cyclus in elkaar zit.
Ik ben zelf Marketing Manager EMEA en ik kan je vertellen door ervaring weet je wat ieders marketing strategie is. En met alle respect, maar de autoindustrie is de meest simpele marketing/communicatie die je kan hebben en hij is zeer transparant. Vandaar dat deze strategie word toegepast. Het is al bijna de laatste 10 jaar een onverslagen strategie van de meeste autofabrikanten en dit zal er niet veel van afwijken.
Ik kan er ook ontzettend naast zitten, maar ik durf bijna met zekerheid deze strategie te bevestigen als zijnde de juiste.
Hmmm, ik voel me nu net alsof ik op mijn werk zit!

Nee, ik ben niet Volvo's nieuwe marketing man (gelukkig

Ik ben zelf Marketing Manager EMEA en ik kan je vertellen door ervaring weet je wat ieders marketing strategie is. En met alle respect, maar de autoindustrie is de meest simpele marketing/communicatie die je kan hebben en hij is zeer transparant. Vandaar dat deze strategie word toegepast. Het is al bijna de laatste 10 jaar een onverslagen strategie van de meeste autofabrikanten en dit zal er niet veel van afwijken.
Ik kan er ook ontzettend naast zitten, maar ik durf bijna met zekerheid deze strategie te bevestigen als zijnde de juiste.
Hmmm, ik voel me nu net alsof ik op mijn werk zit!

Your Dream - Your Mind - Your Goal
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Ik had voorgesteld het gewoon af te wachten, zullen we dus maar?
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Het tentoonstellingsdebuut van de "All New" S80 is maart 2006 in Geneve, ik zelf denk niet dat ze dus nog spannende dingen met de oude S80 zullen aangaan en al zeker niet nog een jaar doormodderen.RrRrR schreef:Goed plan! :notworthy:bart simpson schreef:Ik had voorgesteld het gewoon af te wachten, zullen we dus maar?
- RrRrR
- 2nd Gear member
bart simpson schreef:Het tentoonstellingsdebuut van de "All New" S80 is maart 2006 in Geneve, ik zelf denk niet dat ze dus nog spannende dingen met de oude S80 zullen aangaan en al zeker niet nog een jaar doormodderen.RrRrR schreef:Goed plan! :notworthy:bart simpson schreef:Ik had voorgesteld het gewoon af te wachten, zullen we dus maar?

Laten we het maar afwachten... 2007 staat nog steeds mijn geld op...

:!:
Your Dream - Your Mind - Your Goal
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Welk bedrag hebben we het over?RrRrR schreef:Laten we het maar afwachten... 2007 staat nog steeds mijn geld op...bart simpson schreef:Het tentoonstellingsdebuut van de "All New" S80 is maart 2006 in Geneve, ik zelf denk niet dat ze dus nog spannende dingen met de oude S80 zullen aangaan en al zeker niet nog een jaar doormodderen.RrRrR schreef: Goed plan! :notworthy:![]()

- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
Ik zet 100 eu in op Bart hahahaha Want waarom is de fabriek in Goteborg half dicht?? Net als die in Gent? Betekent gewoon dat we er niet mogen kijken
Ik ben het met Bart eens, de uitloop zit er nu al in. Weet je wat er met een model gebeurd zodra ze die in Zweden "Classic" gaan noemen??? Net als met de Polars hier in Nederland
Kijk maar!

Ik ben het met Bart eens, de uitloop zit er nu al in. Weet je wat er met een model gebeurd zodra ze die in Zweden "Classic" gaan noemen??? Net als met de Polars hier in Nederland

Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
toen we in de fabriek stonden afgelopen augustus om een fabrieksbezoek te reserveren meldde de lieve mevrouw aan de andere kant van de balie al dat we niet de assamblage in mochten. Toen vroeg iemand waarom dat was. Zij zei: ivm met verbouwingen. Toen zei ik in het Nederlands: wacht maar tot Geneve. Dat hoorde ze en als blikken konden doden had ik dit nu niet geschreven. dusssss.....
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- Bover
- 8th Gear member
Maar nog steeds lijkt die nieuwe lijn voor mij teveel op audi of BMW.
Ieder zijn/haar mening maar ik vindt ( nog ) niet mooi
Nou ja heb ik al vast weer een toekomstige V70 classic 2 in huis.
Ieder zijn/haar mening maar ik vindt ( nog ) niet mooi
Nou ja heb ik al vast weer een toekomstige V70 classic 2 in huis.

BLOG: LEVEN IN FRANCE (auto) verhalen over de Franse campagne sinds 2019
Vijf Cilinder Diesel Power: XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
Driving Volvo anno 1995. Obbe Tuning Modificatie....
Vijf Cilinder Diesel Power: XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
Driving Volvo anno 1995. Obbe Tuning Modificatie....
- Peter
- 7th Gear member
- Contacteer:
Zouden die Duitsers wel willen. Een Volvo die op "hun" BMW's ed gaat lijken.
Inderdaad Ben, wishful thinking. Bovendien zijn het meesters in afledingsmanoeuvres.
Inderdaad Ben, wishful thinking. Bovendien zijn het meesters in afledingsmanoeuvres.
Zweuds. V50 2.4i, my 2006, estate-line, spijltjesgrill, sagitta's, sunblinds, dakspoiler, high performance audio
 Mijn Flickr foto's
 Mijn Flickr foto's