Automatische deurvergrendeling
- gsx750r
- 6th Gear member
- Contacteer:
Gelukkig is het 'was in Holland' !945i schreef:Zo, dus u is in Holland... Koud hè?

Koud ? Dat viel, ondanks het ca. 20gr temperatuursverschil wel mee, maar de vele regen was minder want daar heb ik altijd al een hekel aan gehad.
Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
- Oceanracer
- Geartronic member
Zo zie je maar weer: De aanhouder wint. 

Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
- gsx750r
- 6th Gear member
- Contacteer:
Vandaag las ik op AD.nl het volgende (alleen relevante tekst)
Wegenwacht druk met accu's en bevroren sloten
Volgens de zegsman van Route Mobiel kampen veel automobilisten sinds kort met een 'nieuw' probleem. ,,Nieuwere auto's doen hun portier automatisch op slot zodra de motor is gestart. Sommige mensen starten hun auto om deze alvast warm te alten draaien en gooien dan de deur dicht zonder dat ze er zelf inzitten. Met een draaiende motor en sleutels die in de auto zitten, gaat deze dan automatisch op slot. En dan kunnen mensen er niet meer in.''
Het gaat mij om het onderstreepte stukje tekst.
Zijn er inderdaad auto's waar dit zo werkt ?
Ik kan me dat niet voorstellen want buiten de geschetste problemen lijkt mij dat dit om nog meer voor de hand liggende redenen niet erg 'handig' is.
Rob
Wegenwacht druk met accu's en bevroren sloten
Volgens de zegsman van Route Mobiel kampen veel automobilisten sinds kort met een 'nieuw' probleem. ,,Nieuwere auto's doen hun portier automatisch op slot zodra de motor is gestart. Sommige mensen starten hun auto om deze alvast warm te alten draaien en gooien dan de deur dicht zonder dat ze er zelf inzitten. Met een draaiende motor en sleutels die in de auto zitten, gaat deze dan automatisch op slot. En dan kunnen mensen er niet meer in.''
Het gaat mij om het onderstreepte stukje tekst.
Zijn er inderdaad auto's waar dit zo werkt ?
Ik kan me dat niet voorstellen want buiten de geschetste problemen lijkt mij dat dit om nog meer voor de hand liggende redenen niet erg 'handig' is.
Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
- Oceanracer
- Geartronic member
Bij VW, Audi en Volvo moet je inderdaad zo'n 7 km/u rijden alvorens de portieren worden afgesloten. Hoe e.e.a. bij andere merken in z'n werk gaat, heb ik geen ervaring mee.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue