Verkeerskaart RTI navigatie

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
yrrah
2nd Gear member

De verkeerskaart in het RTI navigatiesysteem (Volvo D5 2002 Mobility Line met Europa DVD) kan ik niet activeren.
Mogelijk is het onwetendheid van mijn kant, omdat ik nog maar 3 weken ervaring heb met het systeem en daardoor wellicht nog niet helemaal op de hoogte ben van de werking.
Wel heb ik voor mijn gevoel alle mogelijkheden geprobeerd.
Is het systeem aan een update toe of ligt de oorzaak ergens anders?

Yrrah.[/img]
Ben
Executive Member
Contacteer:

Ik durf het bijna niet te vragen....... zit de DVD er goed in, niet op z'n kop? :wink:
ik heb op 't forum wel eens wat gelezen, vandaar. :o
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
yrrah
2nd Gear member

Hallo Ben XC70,

Dat mag je best vragen, want in de korte tijd dat ik eigenaar ben van deze Volvo, heb ik de DVD er nog niet uitgehaald, nu dus wel.
De DVD kwam te voorschijn met de bedrukte zijde naar boven gericht, ik ga er gemakshalve maar vanuit dat dit goed is. Ik heb vervolgens het systeem opnieuw geprobeerd, het werkt, maar de verkeerskaart is nog steeds inactief.

Het volgende viel mij wel op:
Met een druk op de knop komt de DVD er vanzelfsprekend uit, je zou verwachten dat met dezelfde druk op de knop de DVD weer wordt opgeslokt. Dat gebeurde dus niet, ik moest hem terugduwen.
Is dat normaal? Of ligt hier misschien het probleem?

Yrrah.
sjoebert
2nd Gear member

maak de dvd eens schoon. vaak worden ze smerig en worden ze niet meer gelen. dit is heel vaak het probleem. gewoon effe met een doekje schoonvegen en klaar is kees.
eventueel bijklussen.... voor weinig aan alle volvo`s :)
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

bedoel je bij een filemelding het kaartje wat niet te openen is zonder dat hij op tilt lijkt te gaan?
yrrah
2nd Gear member

Hallo Bart,

Ik bedoel het kaartvenster dat in het kaartmenu voorkomt. In het menu staat het onderaan.

Yrrah
Bover
8th Gear member

yrrah schreef:Hallo Bart,

Ik bedoel het kaartvenster dat in het kaartmenu voorkomt. In het menu staat het onderaan.

Yrrah
FF vragen, is bovenstaand probllem in Hardenberg opgelost. Bij mij blijft dat vrkeersprobleem ding ook stil staan. Duurt eeuwen dat de melding reageert op ja of nee. wat gebeurt er allemaal.

Ha we kunnen ondertussen wel een RTI meeting gaan organiseren door de Vovo als service aangeboden :D :D .
BLOG: LEVEN IN FRANCE (auto) verhalen over de Franse campagne sinds 2019

Vijf Cilinder Diesel Power: XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
Driving Volvo anno 1995. Obbe Tuning Modificatie....
yrrah
2nd Gear member

Bover schreef:
yrrah schreef:Hallo Bart,

Yrrah
FF vragen, is bovenstaand probllem in Hardenberg opgelost. Bij mij blijft dat vrkeersprobleem ding ook stil staan. Duurt eeuwen dat de melding reageert op ja of nee. wat gebeurt er allemaal.

Ha we kunnen ondertussen wel een RTI meeting gaan organiseren door de Vovo als service aangeboden :D :D .
Hallo Bover,

Het bewuste kaartvenster is nog steeds niet te activeren. Dus....
V70 classic 2000 - 140pk
V70 D5 2002 - 163pk Mistral green-Climate line-Mobility line-Estate line-Canaveral
S80 2.4 Elite 2004 170PK - Chrystal Green pearl - Climate en Mobility line - Regulus.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”