Na eindelijk de volvo v70 classic van pap overgekocht te hebben leek het me een mooie dag om wat dingetjes te repareren. Nu hoef ik nog maar 2 dingen.
1. Pinnetje linker voordeur gaat niet omhoog dus ff nieuw mechanisme in zetten omdat het witte armpje hem niet meer omhoog duwt
2. 1 Koplamglas links vor vinden en vervangen. Heb nu 1 heldere en 1 doffe.
Maar nu komt het..... ik heb de hele dag gewerkt wil ik de auto afsluiten doet de vergrendeling het niet meer! Ook niet met een andere afstandbediening, maar de module aan de binnenzijde werkt wel! En met de sleutel ook!
Wie o Wie kan mij hiermee helpen.....
Help Help en vraagje natuurlijk
- sbv
- 6th Gear member
Kijk ook eens op www.volvo850forum.nl daar kan je waarschijnlijk wel vinden wat de oplossing is, of men kan je helpen een oplossing te vinden
Zij ''19 V60 D4 Cross Country en '98 S70R AT Saffron Pearl
Hij '23 Peugeot 508 SW GT 225 en '00 V70R AWD Laserblue
-
- Starter
Super!Hij werkt weer!
V70 Classic 2.5 1998
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Zal wel te lage spanning op de acccu geweest zijn na een dag klussen aan de kar. Dan gaan alle extra verbruikers domweg keihard uit en dat is ondermeer de ontvanger van de afstandsbediening.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
- Bombina
- 3rd Gear member
Dat lijkt me inderdaad heel plausibel.Zal wel te lage spanning op de acccu geweest zijn na een dag klussen aan de kar. Dan gaan alle extra verbruikers domweg keihard uit en dat is ondermeer de ontvanger van de afstandsbediening.
Heb ik ook een keer gehad, maar dat was al na 1,5 uur met het testen van een DVD-speler voor de kinderen en alle verbruikers aan
:oops:
Volvo P120 Amazon B18A 1965 mét stuurversnelling
Volvo V70 2.4 Comfort Europa V & Plus Line 1999 LPi
[vroeger: Volvo 240 DL 2.3 Estate 1992, Airco-ABS-Airbag; ex-diplomaten auto van de Nederlandse Antillen]
Volvo V70 2.4 Comfort Europa V & Plus Line 1999 LPi
[vroeger: Volvo 240 DL 2.3 Estate 1992, Airco-ABS-Airbag; ex-diplomaten auto van de Nederlandse Antillen]
-
- Starter
Geen idee! Misschien dat de batterij even niet goed heeft gezeten of toch de accu misschien. Toen ik 3 uur later ergens naar toe ging deed hij het nog steeds niet en toen ik weg in zei ik dat het apparaat kapot was en wilde het voordoen en toen deed hij het weer.
Thanks voor alle support
Thanks voor alle support
V70 Classic 2.5 1998