Zonet naar de verdeler geweest. Voor het lanceringsweekend. En proefritje gedaan, en een offerte gekregen : voor een D3 Geartronic Kinetic. Ze geven 5 % korting op de basisprijs.
Vraagje voor de Belgen op dit forum, die al een offerte gekregen hebben : hoeveel korting krijgen jullie ?
mvg
Luc
kortingspercentages ?
- RobBob
- 2nd Gear member
Dat lijkt me bitter weinig (zelfs minder korting als op een bmw 3 serie !!!, soit ... met zo'n antwoord help ik natuurlijk niet veel). Ik ken enkel de kortingen voor de fleet-markt (voor mezelf van toepassing en ben op zoek naar een nieuwe wagen. Terug een Volvo ? Daar ben ik nog niet uit).
Maar, ik was vooral op zoek naar een Volvo V60 en heb ook al rond de tafel gezeten met een verkoper. 9% fleet korting, enkel op de basisprijs. Voor partikulieren wist em mij te zeggen dat het 7% was. Hopelijk ben je er wat mee !
Maar, ik was vooral op zoek naar een Volvo V60 en heb ook al rond de tafel gezeten met een verkoper. 9% fleet korting, enkel op de basisprijs. Voor partikulieren wist em mij te zeggen dat het 7% was. Hopelijk ben je er wat mee !
22/02/2008:
Volvo V70 2.4D 166kw/Summum/Oyster Grey/mobility pack/Odysseus
-
- 1st Gear member
Zonet naar een tweede verdeler geweest : eerste aanbod : geen korting, maar na aandringen ook 5 percent.
Wat beide verdelers zeiden is dat ze verwachten dat de prijzen tegen einde vh jaar zouden verhogen, zogezegd na de introductieperiode.
Is natuurlijk mogelijk dat dit gewoon een manier is om een bestelling los te krijgen.
Wat beide verdelers zeiden is dat ze verwachten dat de prijzen tegen einde vh jaar zouden verhogen, zogezegd na de introductieperiode.
Is natuurlijk mogelijk dat dit gewoon een manier is om een bestelling los te krijgen.
S60 2011 D3 Geartronic Summum
- RobBob
- 2nd Gear member
Mmm, op een S60 D3 zou dat verhaal wel best eens kunnen kloppen. Staat 2.000,00€ goedkoper zeker nu met die introductieprijs ? Maar ja, maakt dat iets uit voor de garagist dan ? Is dat een deftig argument om eerst géén korting te geven en vervolgens 'amper' 5% (enkel op de basisprijs dan nog) ?
Die introductieprijs is toch van Volvo zelf uit en niet van de garagist ? Alé, het kan zijn dat het allemaal klopt hé ... maar het lijkt me zo weinig te zijn.
Die introductieprijs is toch van Volvo zelf uit en niet van de garagist ? Alé, het kan zijn dat het allemaal klopt hé ... maar het lijkt me zo weinig te zijn.
22/02/2008: