Kleuren

Geleverd vanaf 2003
Peter
7th Gear member
Contacteer:

Tsja, komt ook vaak ter sprake en dus relevant als voorbeeld. :twisted:
Zweuds. V50 2.4i, my 2006, estate-line, spijltjesgrill, sagitta's, sunblinds, dakspoiler, high performance audio
 Mijn Flickr foto's
Biggs
Starter

Helaas Zweuds,

In het budget voor de lease heb ik alleen de mogelijkheid voor het Edition 1 pakket.
Afijn, het begin is er, van 8 Honda's via een Golf in een Leon naar mijn eerste Volvo.....
Shit always runs downhill
Frequent driver
Starter

Biggs schreef
van 8 Honda's via een Golf in een Leon naar mijn eerste Volvo.....
Heb je de Accord Tourer nog overwogen?
newfh
2nd Gear member

Proficiat Biggs met je keuze.
Je bent druk bezig met je carriereplanning zie ik....van Honda via een Golf naar een Leon en nu eindelijk een V50.
Enjoy the club!

Mooie kleur overigens, welke velgen? 16"Cygnus?
V50 2.0D, Black Sapphire, 17"; Sculptors, 16"; Clava's voor de winter, High performance sound, VDO Arrow navigatie, Achterspoiler.
Biggs
Starter

Volgens mij wel: zitten standaard in dit pakket.
Shit always runs downhill
Daanh78
3rd Gear member

Goeiedag allen,

Dit is dan mijn eerste entry. Ik mag van m'n werkgever mijn eerste nieuwe auto uitzoeken. Keuze is tussen volkswagen/audi, opel, de franse merken en natuurlijk Volvo.

Eenvoudige keuze dus.

Maar nu twijfel ik. In mijn leasebudget is ruimte voor een 1,6D edition 2 met spoiler, 17" velgen, keyless drive, sunblinds etc. (niet erbij te kletsen ivm centrale inkoop). Daarmee blijf ik binnen het budget

De andere optie zou zijn een 2.0D met edition 1 pakket en een eigen bijdrage van vier a vijf tientjes.

Ik ben van plan de auto vanaf volgend jaar zakelijk te gaan rijden en daarna privé over te nemen. Dat zal zo'n vier jaar verder zijn met 40.000km per jaar.

Kunnen jullie ervaren volvo rijders je wijsheid met me delen?
Volvo V50 1,6D
Barentz Blue, Edition II, 17inch Sagitta, Keyless-Drive, Aluminium inleg, Sportstuur en sportpook met alu, S40 Grille, Spoiler, Sunblinds, Parrot 3400 GPS, afneembare trekhaak, etc...
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”