alarmgeluid?
-
- 5th Gear member
Ja, dat heb ik in mijn vorige S40 ook gehad. Pak de LPG tank eens beet en probeer hem eens heen en weer te bewegen. Dan hoor je dat jankende / krakende geluid als het goed is.
Op de bodem van je kofferbak staat een soort 'raster'. Die staat met 4 bouten vast aan het chassis. Draai deze een slag vaster of spuit wat kruipolie.
Op de bodem van je kofferbak staat een soort 'raster'. Die staat met 4 bouten vast aan het chassis. Draai deze een slag vaster of spuit wat kruipolie.
-
- 1st Gear member
dag bart dank je waar is dat geluid voor dan? geeft het dan aan dat het niet goed is gemonteerd? en toen je het vastgezet hebt was het weg? het lijkt nmlk meer op een geluid dat er intern iets is...
Bart Giesen schreef:Ja, dat heb ik in mijn vorige S40 ook gehad. Pak de LPG tank eens beet en probeer hem eens heen en weer te bewegen. Dan hoor je dat jankende / krakende geluid als het goed is.
-
- 5th Gear member
Je LPG-tank is toch intern?!