De claxon heb ik getest voordat ik het stuur er weer opzette door het koperen knopje vanuit de stuurkolom te verbinden met de massa. Na het stuur er weer opgezet te hebben functioneert de claxon niet. Ik weet niet waar dit aan ligt, maar ik heb het gevoel dat ik een onderdeel mis.
Ten eerste: Ik heb dit type stuur;

Ik heb het 'zwarte' gedeelte eerst over de pen heengeschoven. Daarachter zit een veer en een zilverkleurig stuk wat je om de pen heenschuift. Aan het zwarte gedeelte zit aan de achterkant een pennetje, wat hierin steekt.
Aan de voorkant zit een grote moer, waarmee je het zwarte gedeelte vastzet op de stuurkolom. Nou goed, alles vast en prima. Richtingaanwijzer werkt ook.
Het zilverkleurig gedeelte wat ik voor de claxon gebruik zet ik met twee schuine schroefjes vast (deze zijn verdiept in het zwarte gedeelte). Ik heb nu geen functionerende claxon helaas. Ik denk dat er tussen de grote moer en zilverkleurig gedeelte nog een onderdeel hoort. Maar wat dat is, dat weet ik niet. Aan de zijkanten van de grote moer zitten namelijk nog twee ruimtes om een moer/schroef in te draaien. Daar zit op dit moment niets in.
Mis ik iets?? Ik kan helaas geen goede technische afbeeldingen vinden in de bekende handleidingen.
Helaas heb ik geen verdere foto's voorhanden, maar voor de kenner moet dit herkenbaar zijn.