onderhoudskosten v70 2,5D automaat 1999

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Plaats reactie
maybevolvo
Starter

Hallo mensen,

Ik ben op zoek naar actuele informatie over onderhoudskosten voor een volvo V70 2,5 D automaat bj 1999. Ik sta op het punt om er eentje te kopen en dacht nog eens even hier kijken. Als gast al menig onderwerp gevolgd en dacht nu ook maar eens een onderwerpje neerzetten.

Vooral benieuwd naar wat voor onderhoud te verwachten is als hij 189000 km gereden heeft en wat de kosten zijn (gemiddeld op jaarbasis). Vaak hoor je dat de onderdelen voor Volvo zo duur zijn.

Daarnaast ook benieuwd of een automaat nu onderhoudsgevoeliger is daneen handgeschakelde volvo

Ben benieuwd naar de reacties en alvast bedankt

groet
VolvoZoeker
3rd Gear member

Hoi,

Het handigst en snelst is een mailtje naar Volvo Nederland met het kenteken, jaar en type volvo wat je wil aanschaffen. Dan kunnen zij exact aangeven wat de onderhoudsbeurten kosten bij de verschillende kilometerstanden. Heb ik ook destijds gedaan voor mijn S80. Mooi lijstje. Ik zelf rij ook automaat. Is op zich niets mis mee. Alleen even goed opletten bij de aanschaf wat de kleur is van je ATF olie. Is die anders dan helder rood, dan dient deze gespoeld en vervangen te worden, en dit kan het bedrijf dan nog doen waar je hem koopt. Scheelt weer 200 euro.
Gr
Menno

Zoekend naar een C70 2006-2009
maybevolvo
Starter

Kun je me ook het e-mail adres vertellen waarna ik het kan mailen en kun je me vertellen hoe jouw ervaring met het verbruik van je automaat is?
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”