achterbumper demontage

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Plaats reactie
alexandretti
2nd Gear member

Ik heb een poging gedaan om mijn achterbumper los te maken maar kom zoveel dingen tegen, dat ik het heb opgegeven vandaag.
Allereerst de accu die ik niet los durf te maken. ..ik weet niet wat wel en wat niet los mag en kom een groen kastje tegen rechtsachter met een zwarte dikke draad erin (volgens mij de antenne) en ik krijg de zijkant van de bumper niet los zonder grof geweld .De moeren zijn dusdanig moeilijk te bereiken dat praktisch de hele kofferbak met reservewiel eruit moet.Ik heb de manual voor een trekhaak op een volvosite gevonden om te kijken hoe de bumper vastzit...maar het is mij allemaal te vaag......dat allemaal voor een parkeerhulpsensor...its never easy.... :cry:
oh ja...de hamvraag!.....heeft iemand een betere beschrijving of link svp?
Rippie V70
5th Gear member

Heij alex

Er is een site: Ik heb voor het bouwjaar maar even 2003 ingevuld.

http://vccs.volvocars.se/accessories/ii ... 08)%202003

Op vccs.volvocars.se staan nog veel meer handleidingen. Heel handig.
Succes!
V70 D3 Kinetic MY2013 = 484 seashell metallic = 17" Pandora
V70 2.4D Kinetic MY2005 = Cedar Green pearl =Musca+winter =Sirius+Zomer= park assist =
toedeledoki
3rd Gear member

Als je de accu al niet durft los te halen, weet ik niet of het wel verstandig is om er uberhaupt aan te beginnen. Je moet namelijk ook weer wat draadjes aansluiten.
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

toedeledoki schreef:Als je de accu al niet durft los te halen, weet ik niet of het wel verstandig is om er uberhaupt aan te beginnen. Je moet namelijk ook weer wat draadjes aansluiten.
Helemaal mee eens.
Maar als je het toch gaat doen, alleen de massa (zwart) loskoppelen...
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
toedeledoki
3rd Gear member

En als je dan al je angsten hebt overwonnen, wél even met twee personen de bumper er af halen. Een losse bumper is namelijk best wel groot, maar bovenal erg flexibel.
alexandretti
2nd Gear member

Dank heren, ik krijg alleen bij de volvocars.se manual deze melding..msxml4.dll error '80004005'
The XSL processor stack has overflowed - probable cause is infinite template recursion....told ya'...never easy
ik ben niet bang voor stekkers opnieuw aansluiten alleen weet ik niet of ik iets reset .. en hoe zit het met de zijkant? zit deze geklemd,moet ik het gewoon lostrekken of schuiven?

dank
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Even de HELE URL copieren zoals die hierboven staat.

Of vanaf hier beginnen:

http://vccs.volvocars.se/accessories/ii/
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
alexandretti
2nd Gear member

Dankje, zo doet hij het wel :o
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”