Kijk, dat vond ik nou ook, past helemaal bij de auto en de kleur!!!
Ik heb hem/ haar niet voor niets gekocht natuurlijk...
Zo!!! Eindelijk een V70!!
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
tanguie schreef:jaja meneer Bob, maar m'n geldboom groeit helaas niet zo hard!!!
first things first en dat zal waarschijnlijk wel even Rica gaan in Wateringen.
Ik zou ook voor de tuning even bij ons langskomen, is gewoon RICA en scheelt je snel een iPod adapter aan kosten...
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
- elianmars
- 5th Gear member
Waarom is de site eigenlijk alleen in het Engels?VolvoTech schreef:tanguie schreef:jaja meneer Bob, maar m'n geldboom groeit helaas niet zo hard!!!
Ik zou ook voor de tuning even bij ons langskomen, is gewoon RICA en scheelt je snel een iPod adapter aan kosten...
Nu
V70 T5 2005 Black Sapphire Metallic
Fasttech custom 327,8 pk/459 Nm
Toen
850 T-5 1996 Silversand Metallic
TME 275 pk
V70 2.5D 1999 Dark Olive Pearl
Fasttech 165 pk
V70 T5 2005 Black Sapphire Metallic
Fasttech custom 327,8 pk/459 Nm
Toen
850 T-5 1996 Silversand Metallic
TME 275 pk
V70 2.5D 1999 Dark Olive Pearl
Fasttech 165 pk
-
- 2nd Gear member
Is dat zo, mail me maar als je wilt wat het gaat kosten en dergelijke...een USB aansluiting is ook mogelijk?VolvoTech schreef:tanguie schreef:jaja meneer Bob, maar m'n geldboom groeit helaas niet zo hard!!!
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
De meeste Nederlanders kunnen erg goed met Engels overweg.elianmars schreef:Waarom is de site eigenlijk alleen in het Engels?VolvoTech schreef:tanguie schreef:jaja meneer Bob, maar m'n geldboom groeit helaas niet zo hard!!!
80% van onze clientele komt uit het buitenland en dan is Engels erg handig...
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Stuur je even wat gegevens naar info@volvotech.eu?tanguie schreef:Is dat zo, mail me maar als je wilt wat het gaat kosten en dergelijke...een USB aansluiting is ook mogelijk?VolvoTech schreef:tanguie schreef:jaja meneer Bob, maar m'n geldboom groeit helaas niet zo hard!!!
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu
-
- 2nd Gear member
Zouden 18 inch nebula's mooi onder m'n V70 staan? Is niet verlaagd, dus staat het dan niet raar, heeft er iemand misschien foto's van een onverlaagde V70 met 18 inch velgen eronder? En heeft iemand hier ook zelf ervaringen mee?
Alvast bedankt voor de reacties!! (als die er komen natuurlijk!!)
Alvast bedankt voor de reacties!! (als die er komen natuurlijk!!)
- Discovery
- 5th Gear member
Staat zeker mooi, maar het verandert wel het comfort van de auto. Je hebt meer last van spoorvorming in de weg en het rijdt wat strakker waardoor je gaten/oneffenheden in de weg ook voelt. Daarnaast wordt je draaicirkel ook groter. Je hebt nu 16" dus je gaat het verschil zeker merken.
- obelix
- 2nd Gear member
Je hebt nog plek voor een telefoon!
Of zo een balkonnetje op de achterklep? (niet mijn ding)
Iets met audio? harddisk? De 140pk laten chippen?
Heb ik ook gedaan, geen spijt van!
Maar ik zou vooral lekker gaan rijden zoals hij nu is.
Je hebt je vrouw al zo ver gekregen voor deze aanschaf, misschien moet je nu eerst rustig aan doen voor je "extra" gaat uitgeven.
Alles wat je zegt en doet, kan en zal in een relatie tegen je gebruikt worden.
Of zo een balkonnetje op de achterklep? (niet mijn ding)
Iets met audio? harddisk? De 140pk laten chippen?
Heb ik ook gedaan, geen spijt van!
Maar ik zou vooral lekker gaan rijden zoals hij nu is.
Je hebt je vrouw al zo ver gekregen voor deze aanschaf, misschien moet je nu eerst rustig aan doen voor je "extra" gaat uitgeven.

Alles wat je zegt en doet, kan en zal in een relatie tegen je gebruikt worden.
Nu: V70 My 11 III Professional-line.
Toen: V70 2.5T AWD Geartronic, Comfort-line, Winterline, Family-line ,Mobility-line, Elegance-line, HU-803 (200Watt) , 16"; aluminium Mimas velgen(6.5x1) Rica Chip tuned 240PK, BJ 2002.
Toen: V70 2.5T AWD Geartronic, Comfort-line, Winterline, Family-line ,Mobility-line, Elegance-line, HU-803 (200Watt) , 16"; aluminium Mimas velgen(6.5x1) Rica Chip tuned 240PK, BJ 2002.
-
- 2nd Gear member
Ik zou die fotos een beetje veranderen.
Er staat nog een goud kleurige fiat punto op je oprit in google maps.
Internet is best leuk maar om nu je adres openbaar te maken is mischien niet zo handig.
Er staat nog een goud kleurige fiat punto op je oprit in google maps.
Internet is best leuk maar om nu je adres openbaar te maken is mischien niet zo handig.