Rijdt eigenaar zelf in, dus eigenlijk toch een demo-voertuig.
Daarbuiten heb ik er afgelopen week twee zien rijden. Ook allebei zwart! Geen idee of dat ook demo's waren. Eentje hier in de stad, kan goed van de Beemd zijn geweest.
Daarbuiten heb ik er afgelopen week twee zien rijden. Ook allebei zwart! Geen idee of dat ook demo's waren. Eentje hier in de stad, kan goed van de Beemd zijn geweest.
Dikke bak zeg. Als ik die 60.000 had, dan ...
2017 - heden: S40 phase II 1.8 AT (2004)
2011 - 2017: S60 2.4T AT (2001)
2010 - 2011: S80 2.9 AT (2000)
2008 - 2011: S40 1.8 AT (1996)
Ondertussen 2 gezien, beide geparkeerd. Vandaag 1 bij de beverwijkse bazaar op Duits kenteken. Ik wordt er niet warm of koud van, zeker als je bedenkt dat heel lease rijdend Nederland straks zo'n bak heeft.
Volvo S80 D5 Geartronic Summum MY07 security line, audio line, climate line, winter line, professional line, chrome pakket, standkachel, personal car communicator , geventileerd leder+verwarmbare voorstoelen, elektrisch verstelbare passagiersstoel, neerklapbare hoofdsteunen achter, verwarmbare achterbank, classic wood schakelpookknop, blind spot information system (BLIS), audioconsole achter, bluetooth, trekhaak, park assist camera, nivomat, enz.
Rica stage2
De wagen kan misschien goed zijn, maar 60000€ is hij zeker niet waard, ik denk dat die dealer eventjes schromelijk overdreven heeft.
chris_zweden schreef:Ondertussen 2 gezien, beide geparkeerd. Vandaag 1 bij de beverwijkse bazaar op Duits kenteken. Ik wordt er niet warm of koud van, zeker als je bedenkt dat heel lease rijdend Nederland straks zo'n bak heeft.
Ik heb ook al enkele zwarte S60's geparkeerd zien staan, indien tussen andere wagens vallen ze niet op, zijn ze als het ware anoniem, de ideale politiewagen!
Ik heb er 1 gezien!! Naast een boel bij de dealers en in Brummen, natuurlijk. Die van zondagmiddag op de A1 richting Apeldoorn in blauw was vast geen proefritje! Ziet er goed uit, en opvallender dan ik dacht!
Bert-Jan Nijhuis
VOLVO V60 T5 Inscription Pebble Grey MY2019
VOLVO SCALE MODELS in WORLD OF VOLVO Göteborg
VOLVO MODEL CARS op Facebook en Instagram
De wagen kan misschien goed zijn, maar 60000€ is hij zeker niet waard, ik denk dat die dealer eventjes schromelijk overdreven heeft.
Tja, voor dat geld koop je inderdaad ook een S80.
2017 - heden: S40 phase II 1.8 AT (2004)
2011 - 2017: S60 2.4T AT (2001)
2010 - 2011: S80 2.9 AT (2000)
2008 - 2011: S40 1.8 AT (1996)
Morgenstond schreef:Tja, voor dat geld koop je inderdaad ook een S80.
Ik las onlangs een Engels artikel waarbij gesteld werd dat het onderscheid tussen de D en E klasse op de duur nog maar 2-3000£ is en dat de meeste kopers dan eerder geneigd zijn om toch voor een groter model te gaan
Vorige week een zwarte, stond geparkeerd en ik fietste er zo langs. Ik zag het pas op het laatste moment. En gister een 2.0t Seashell metallic, een mooie, niet opvallende kleur.
"The naughty volvo S60" komt helemaal tot zijn recht als je ziet hoe het kenteken gemonteerd is. Best wel een beetje stout (kan ook wel wat veiliger lijkt me....)
grt
Rick
MY07 Volvo S80 4.4 V8 AWD Geartronic
Black Sapphire metallic - Summum - Off Black Leder - 18” Zubra - Premium sound - RTI -
Keyless drive - PDC V+A - BLIS - Adaptieve Bi-Xenon - etc...