Waarschuwing boordcomputer

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
Plaats reactie
Snowgasm
1st Gear member

Hallo allemaal, is er iemand die me verder kan helpen?

We hebben sinds vrijdag onze oudste van de maxi-cosi verplaatst naar een kinderstoel in de auto.

De maxi-cosi stond op een iso-fix plateau en veroorzaakte geen problemen. Nu de kinderstoel vast staat met de gordel (dus geen iso-fix stoel) krijg ik telkens bij het starten van de auto de melding dat de veiligheidsgordel links achter in gebruik is.

Dit klopt als een bus, maar ik zou liefst geen melding krijgen. Nu moet ik telkens op de read knop klikken, wat mijns inziens niet nodig zou moeten zijn.

Iemand ervaring met het uitschakelen van deze boodschap?
jpwg001
6th Gear member

Ik krijg nooit een melding dat er een gordel in gebruik is, alleen een signaal dat de bestuurdersgordel niet in gebruik is (ik gebruik hem overigens altijd, maar bij het starten dan...).
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
Fredhead
Geartronic member

Deze melding is niet uit te schakelen voor zover ik weet.

Mijn V50 geeft deze melding ook, na een minuut of wat verdwijnt de melding ook vanzelf.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers

'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”