pully loshalen B20
- mr.borrie
- 2nd Gear member
Hoe krijg ik de pully van mijn b20 af, hij draaid natuurlijk mee als ik er een dop opzet, ik dacht zelf aan de dynamo eruit en vliegwiel blokkeren maar is er niet een netter oplossing voor mijn B2XX blokken heb ik een dealer tool om de pully vast te zetten. maar die past er dan helaas weer niet op 

CURRENT:764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 85'|Volvo 360 86 Cup|Volvo 144 70'|
- Boele
- 4th Gear member
Gewoon een ringsleutel (imperial!!) gebruiken. met een hamer een tik er tegen geven. Dan heb je hem zo los hoor. Hoef je niet eerst je startmotor eruit te pakken.
Groeten, Boele
Zie ook mijn vernieuwde website over het opknappen van mijn 1800! of volg mij op Twitter
Zie ook mijn vernieuwde website over het opknappen van mijn 1800! of volg mij op Twitter
- Boele
- 4th Gear member
Volgens mij kan je daar niet met de luchtsleutel bij... Tenzij je een soort ''ratel'' ringsleutel hebt:admiral schreef:Of een luchtsleutel gebruiken geeft hetzelfde effect als een klap met de hamer en is wat gecontroleerder.
Groeten, Boele
- admiral
- 5th Gear member
Dat moet lukkenBoele schreef:Volgens mij kan je daar niet met de luchtsleutel bij... Tenzij je een soort ''ratel'' ringsleutel hebt:admiral schreef:Of een luchtsleutel gebruiken geeft hetzelfde effect als een klap met de hamer en is wat gecontroleerder.