Dat kan wel, moet je e.e.a. aanpassen. Maar je zal niet de eerste zijn die het doet dus even googlen en je vind genoeg informatie. Is het een amerikaanse uitvoering? Ik zie zijlichten achter vandaar de vraag. Overigens, als je nog goede spartborden nodig hebt, ik heb nog 2 goede liggen uit 74.
B21 ligt in een 245 en die heeft een moderner stuursysteem dan een 145. Bij de 2 serie ligt de motor om die rede ook gekanteld want er is ruimte en bij een 145 niet dat wordt dus de carterpan aanpassen en misschien ook de oliepomp.
Als je meer pk wilt dan is het verschil met een B20 en B21 niet veel tenzij je een injectie neemt die heeft ff meer en is zuiniger. Maar ik zou kiezen voor een B230 en dan voor de turbo. Maar wil je dit het is niet ff 1,2,3 gedaan.
Uit een B20 met snelle nokken as en de juiste carb's heb je ook een top motor die lekker rap is.
Kom regelmatig in Zweden, dus een motorblok moet ik daar wel kunnen vinden voor een mooie prijs.
Meer vermogen is geen noodzaak, daar heb ik een andere auto voor, en ik wil er geen moeilijke aanpassingen voor gaan doen. Hou het dan maar gewoon bij een B20.
Spatborden heb ik nu nog niet nodig. De portemonnee is niet zo groot om alles in één keer aan te pakken.
nee is een injectie. het makkelijkst lijkt het mij om een B20 onderblok te kopen en jouw huidige kop daarop te monteren. dan blijft verder alles het zelfde.