+2toppertje schreef:+1!945i schreef:Iemand met een dergelijke rijstijl met een proefrit kan mi. beter nog een paar jaar gaan fietsen.
Ik had je er in ieder geval ter plekke uitgezet als meerijdende verkopende partij.
140 pk / 170 pk
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Volvo for life
-
- 6th Gear member
Kom, kom. Als je de lpt motoren niet kent en je even vlot wil wegtrekken, dan kan dit je zomaar overkomen.bart simpson schreef:+2toppertje schreef:+1!945i schreef:Iemand met een dergelijke rijstijl met een proefrit kan mi. beter nog een paar jaar gaan fietsen.
Ik had je er in ieder geval ter plekke uitgezet als meerijdende verkopende partij.
Ook ik heb er aan moeten wennen.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Als je een auto niet echt kent zou ik het wat rustiger aandoen.
Zou je door zo'n foute inschatting van een betonnen muur afgeschraapt moeten worden met medeneming van andermans eigendom (en leven) ben je niet echt schrander bezig geweest...
Zou je door zo'n foute inschatting van een betonnen muur afgeschraapt moeten worden met medeneming van andermans eigendom (en leven) ben je niet echt schrander bezig geweest...
Volvo for life
- Fredhead
- Geartronic member
IK!!t5power schreef:Wie gaat er nou ook vol gas door een bocht, hoe lang heb je al je rijbewijs?

Alleen niet op de openbare weg en ook niet met de Volvo :roll:
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
-
- 6th Gear member
Ik geloof niet dat de hele proefrit zo verlopen is. Het was maar één bochtje.bart simpson schreef:Als je een auto niet echt kent zou ik het wat rustiger aandoen.
Tjongejonge...
-
- 8th Gear member
Daarna liep het waarschijnlijk dun door de broek.. 
Maar echt, als je denkt met een rapid coupe op stap te zijn als je in een 2.4t zit, dan is fietsen echt de beste optie voorlopig..

Maar echt, als je denkt met een rapid coupe op stap te zijn als je in een 2.4t zit, dan is fietsen echt de beste optie voorlopig..

Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Het verstand komt ook qua autorijden met de jaren, jij bent al iets in verder in dat proces.M@rcel schreef:Kom, kom. Als je de lpt motoren niet kent en je even vlot wil wegtrekken, dan kan dit je zomaar overkomen.
"trots" melden dat 100km/uur in je 2e versnelling in een wildvreemde auto deed geeft niet het idee dat je er al een beetje kijk op hebt.
Volvo for life
- toppertje
- 6th Gear member
idd,het is de "toon"die de muziek maakt.bart simpson schreef:Het verstand komt ook qua autorijden met de jaren, jij bent al iets in verder in dat proces.M@rcel schreef:Kom, kom. Als je de lpt motoren niet kent en je even vlot wil wegtrekken, dan kan dit je zomaar overkomen.
"trots" melden dat 100km/uur in je 2e versnelling in een wildvreemde auto deed geeft niet het idee dat je er al een beetje kijk op hebt.
geen glans zonder wrijving
-
- 6th Gear member
Die TC werkt niet feilloos bij de eerste generatie S60 en V70n. Ook de mijne slaat weleens door.Bart Giesen schreef:Zit toch tractie controle op zon wagen?
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.