na een aantal keren (lees: auto's) getwijfeld te hebben tussen een audi en een volvo ga ik de overstap naar volvo toch maken. Dat er een aantal motoren in 20% bij zit, heeft daaraan natuurlijk meegeholpen

Waar gaat het om: ik heb mijn oog laten vallen op een v50. Om precies te zijn op een sport edition. Als het allemaal door gaat (oa dealer en leasemaatschappij, maar laten we 'het vrouwtje' ook niet vergeten), wordt het een ice-white uitvoering met een aantal opties, waaronder roofrails, spoiler en 17".
Aantal vragen:
- heeft iemand ervaring met de ontkoppelbare trekhaak? Passen daar bijvoorbeeld de reguliere fietsendragers op? Ik hoorde wat verhalen dat het sluitingsmechanisme in de weg zit voor de meeste fietsendragers...
- welke velgen passen nu uitstekend bij de witte versie, naar jullie mening?
- wat zeggen jullie: een witte v50 met zwarte roofrails? Ik zat me zo te bedenken dat dan de zarte accenten zo mooi naar voren komen tov die prachtige witte auto?
Ik ga vandaag eens naar de dealer om te kijken hoe graag hij deze auto wil verkopen. Stap 1 wordt daarmee gezet. Mocht er weer nieuws zijn, meld ik me zeker weer. Natuurlijk hoor ik in de tussentijd graag jullie meningen.
groeten,
LdS aka Leo