Maar Fwd's horen per definitie op de autoweg thuis.
Zo en nu weer on topic.

ik zou toch eens uitrekenen volgens getankte liters en vergelijken want boordcomputer meestal niet zo accuraat.. en nog geen spijt van je aankoop ??? :roll:Autogek schreef:Ik heb nu zelf na ruim 800 km volgens de boordcomputter een verbruik van 8,5ltr / 100
Vind ik niet gek voor de eerste kilometers.
NEE. Auto rijd fantastich.trimitie schreef:ik zou toch eens uitrekenen volgens getankte liters en vergelijken want boordcomputer meestal niet zo accuraat.. en nog geen spijt van je aankoop ??? :roll:Autogek schreef:Ik heb nu zelf na ruim 800 km volgens de boordcomputter een verbruik van 8,5ltr / 100
Vind ik niet gek voor de eerste kilometers.
Doe ik binnenkort.Hans oet Twent schreef:@Autogek;
Mijn BC verteld mij altijd gunstigere cijfers dan de werkelijkheid..... reken het eens om naar de werkelijk gereden afstand delen door het aantal liters wat je getankt heb hebt. Mwoh dan kom je denk ik voor een verrassing te staan.
Maar ja je doet er niks aan en ach hoeveel liters extra heb je er dan doorheen gegast op die afstand...... Zijn in feite dan maar een paar euro's aan brandstof.
Leuke reclame ook gelijk zie ik:)Autogek schreef:Doe ik binnenkort.Hans oet Twent schreef:@Autogek;
Mijn BC verteld mij altijd gunstigere cijfers dan de werkelijkheid..... reken het eens om naar de werkelijk gereden afstand delen door het aantal liters wat je getankt heb hebt. Mwoh dan kom je denk ik voor een verrassing te staan.
Maar ja je doet er niks aan en ach hoeveel liters extra heb je er dan doorheen gegast op die afstand...... Zijn in feite dan maar een paar euro's aan brandstof.
Heb je een handgeschakelde of een automaat?Quido schreef:Onze xc60 van 3weken oud met net 2089km op de teller, met een rit richting ardennen, ritje door de bos en terrein, komt aan een verbruik van 7,9l. Correct verbruik, maar hoop er toch noch wat vanaf te krijgen maar niet ten kosten van het rijplezier.
handgeschakelde, D3AWD, met een vlotte en legaale rijstijl.Autogek schreef:Heb je een handgeschakelde of een automaat?Quido schreef:Onze xc60 van 3weken oud met net 2089km op de teller, met een rit richting ardennen, ritje door de bos en terrein, komt aan een verbruik van 7,9l. Correct verbruik, maar hoop er toch noch wat vanaf te krijgen maar niet ten kosten van het rijplezier.
Ik heb een automaat maar kom hier niet aan.