Natuurlijk, opvallend is hij zeker.
Het programma heeft ook een hoog entertainment gehalte, daarom kan ik opmerkingen van deze heer niet serieus nemen, dat wilde ik zeggen.
Zijn opmerkingen over Duitse auto's en bouwers/ontwerpers zijn in mijn ogen gewoon schandalig voor een dergelijk publiek figuur. (staan ook in dat wiki stukje)
Clarkson bejubelt 'Belgische' Volvo C30T5
- Rick H
- 3rd Gear member
Dat komt omdat de oorlog en andere onderbuik gevoelens daar vaak geventileerd worden en ja dat vinden veel britten leuk om te horen, dat het niet op waarheid berust ach...
Tevens ben ik het niet geheel eens want tussen neus en lip door vond clarkson de audi RS4 de beste motor hebben welke toen leverbaar was, en toen ze in S10E10 de C63 amg, M3 en RS4 vergeleken zei JC letterlijk over de M3 en ik citeer " "The thing is though, were NOT reviewing the people who drive this car. We are reviewing the car. And when Richard Hammond says it's poised, balanced and precise he's talking absolute sense...... what a car what a masterpiece"
Kortom het is niet allemaal grappen en grollen
Tevens ben ik het niet geheel eens want tussen neus en lip door vond clarkson de audi RS4 de beste motor hebben welke toen leverbaar was, en toen ze in S10E10 de C63 amg, M3 en RS4 vergeleken zei JC letterlijk over de M3 en ik citeer " "The thing is though, were NOT reviewing the people who drive this car. We are reviewing the car. And when Richard Hammond says it's poised, balanced and precise he's talking absolute sense...... what a car what a masterpiece"
Kortom het is niet allemaal grappen en grollen
MY07 Volvo S80 4.4 V8 AWD Geartronic
Black Sapphire metallic - Summum - Off Black Leder - 18” Zubra - Premium sound - RTI -
Keyless drive - PDC V+A - BLIS - Adaptieve Bi-Xenon - etc...
MY06 Volvo S60 2.0T Aut.
Sports-Edition - Silver - Off Black Leder - Bodykit - 18” Eudora (zomer) - 17” Otrera (winter) - HU850 Premium sound - RTI - PDC - etc...
Black Sapphire metallic - Summum - Off Black Leder - 18” Zubra - Premium sound - RTI -
Keyless drive - PDC V+A - BLIS - Adaptieve Bi-Xenon - etc...
MY06 Volvo S60 2.0T Aut.
Sports-Edition - Silver - Off Black Leder - Bodykit - 18” Eudora (zomer) - 17” Otrera (winter) - HU850 Premium sound - RTI - PDC - etc...
-
- 8th Gear member
Ik vind het allemaal goed..
Misschien is nu duidelijk waarom ik de man zijn meningen geen artikel waard vind, als anderen daar anders over denken, prima.
Misschien is nu duidelijk waarom ik de man zijn meningen geen artikel waard vind, als anderen daar anders over denken, prima.

Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
Mag het ook gewoon in het Nederlands?
Het hele TV gebeuren is toch gewoon (leuk) amusement.
Voor nog meer informatie klik ...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jeremy_Clarkson
Het hele TV gebeuren is toch gewoon (leuk) amusement.
Voor nog meer informatie klik ...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jeremy_Clarkson
- Iroll
- 6th Gear member
Ik wordt iig altijd erg vrolijk van Topgear. Het enige autoprogramma dat auto's durft aftekraken en geen blad voor de mond neemt. Andere autoprogramma's durven dat niet omdat ze dan geen auto's meer krijgen van de importeurs om te testen. Die zijn allemaal oh zo voorzichtig met hun kritiek en zijn daarom oh zo voorspelbaar en saai. Ongenuanceerd zijn Jeremy en consorten zeker, maar daarom juist zo entertainend en verfrissend. Maar desondanks hebben ze een grote invloed in autoland, zo groot dat de autofabrikanten hun geen auto's om te testen durven te weigeren.
- Fredhead
- Geartronic member
Klopt inderdaad, is volgens mij de 2e XC90 die ze hebbenppFreddy schreef:Clarckson rijdt toch privé ook met een XC90? (zijn tweede of derde al als ik het goed heb)
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
-
- 6th Gear member
Ik kijk graag naar Top Gear. Niet om de informatie die ik kan krijgen, want dat is een klein percentage. Maar de manier van filmen, geluiden, beleving die via de beeldbuis binnen komt trekken mij aan. Ook de onzinnige uitdagingen en wedstrijden, al dan niet met een politiek statement ingebouwd, vind ik erg leuk om te zien. Zet een verzamel-dvd op en je kijkt zo 6 afleveringen. Als een film... zoals het programma in de loop van de jaren verworden is...
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.