XC60 T5
-
- 2nd Gear member
Heb een XC60 T5 besteld met 240 pk met alles erop en eraan. Ben alleen benieuwd of in het pakket "Driver support line" ook vanaf week 46 pedestrian detection in zit. Heeft er iemand ervaring met afstandbediening op de standverwarming? Daarnaast gaf mijn bandenzaak aan beter een set banden aan te schaffen en wel "winterbanden" en hier het hele jaar mee rond te rijden van het merk Continental.
XC60 T5 MY12 (Seashell Metallic - Soft Beige/Espresso - Zephyrus 18";) Summum, Driver support line,, Security line, Summum plus line, Donker getint glas achterportieren en bagageruimte, Servotronic, standverwarming met Volvo on Call, front view camera, verlichte instaplijsten, verwarmbare achterbank, audio-systeem achterbank.
C70 T5 Tourer MY12 (Black Saphirre Metallic - Sovereign Hide Off Black / Calcite - Morpheus 18";) Luxury Line.
C70 T5 Tourer MY12 (Black Saphirre Metallic - Sovereign Hide Off Black / Calcite - Morpheus 18";) Luxury Line.
- Discovery
- 5th Gear member
Week 46 start inderdaad ook de productie van auto's met pedestrian detection. Heeft de dealer je dit niet verteld of het er op zit toen je de auto bestelde? Ik zou gewoon voor zomer en winterbanden gaan, winterbanden zijn in de zomer minder veilig en slijten harder in de zomer.
- John Vermeulen
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Een kennis van mij heeft het altijd over "Four Season banden, die moet je nemen !" Maar ik weet niet wat voor type banden dat dan zijn en waarin die anders zijn dan een normale zomerband. Ik heb er verder geen verstand van,
New S60 Intro Edition, 2.0T, Driver Support Line (met Pedestrian Detection), Winter Line (met Xenon), Premium Audio, Lederen stoelbekleding, Park Assist camera's achter en voor, Exterior Styling pakket en 17"; Njords en 17"; Balders.
-
- 2nd Gear member
Het grappige is dat ik een 2.0 T5 besteld heb die je wel op de site van volvocars.nl ziet staan maar niet in de prijslijst. Ik volg al een tijdje de internetsite met de prijslijst maar deze blijft op 17 mei staan. Ik heb aangegegeven dat ik pedestrain detection wil hebben maar de dealer kan dit nog niet inzien. Ik krijg sowiezo een auto van na week 46.
XC60 T5 MY12 (Seashell Metallic - Soft Beige/Espresso - Zephyrus 18";) Summum, Driver support line,, Security line, Summum plus line, Donker getint glas achterportieren en bagageruimte, Servotronic, standverwarming met Volvo on Call, front view camera, verlichte instaplijsten, verwarmbare achterbank, audio-systeem achterbank.
- XC30
- 4th Gear member
- Contacteer:
Zo, da's een aardige configuratie. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat. Wat voor kleur gaat het worden? Wat betreft de banden zou ik voor aparte setjes gaan. Een winterband heeft in de zomer ook een slechtere grip dan de zomerband.
Ik krijg zelf ook in 2011 een XC60 en ben ook erg benieuwd naar de invulling van het info-systeem/rti. Alles komt bijelkaar in een scherm en wordt multi-media. Weet jij of er ook een dvd-speler bij zit?
Ik krijg zelf ook in 2011 een XC60 en ben ook erg benieuwd naar de invulling van het info-systeem/rti. Alles komt bijelkaar in een scherm en wordt multi-media. Weet jij of er ook een dvd-speler bij zit?
Jaguar I-Pace my18
Range Rover Evoque PHEV my21
Range Rover Evoque PHEV my21
- John Vermeulen
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Gefeliciteerd. Een knappe wagen voor iemand van 34 jaar ! 
Over de levering van de XC60 met het voetgangersdetectiesysteem en de nieuwe RTI/Infotainment centrum lopen er al wat topics binnen het segment XC60, zoals deze:
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?p=743623#743623

Over de levering van de XC60 met het voetgangersdetectiesysteem en de nieuwe RTI/Infotainment centrum lopen er al wat topics binnen het segment XC60, zoals deze:
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?p=743623#743623
New S60 Intro Edition, 2.0T, Driver Support Line (met Pedestrian Detection), Winter Line (met Xenon), Premium Audio, Lederen stoelbekleding, Park Assist camera's achter en voor, Exterior Styling pakket en 17"; Njords en 17"; Balders.
-
- 2nd Gear member
Seashell metalic aan de buitenkant en aan de binnenkant soft beige/espresso. Voor wat betreft de banden heeft de bandenzaak geadviseerd 4x4 winter Continental 107H voor onder de 18" velgen
-
- 2nd Gear member
Bedankt voor de tip met de link van de pedestrian detection
- Wolfs XC
- 5th Gear member
Ik zou absoluut voor twee setjes wielen gaan. Bij voorkeur je winterbanden op een andere set velgen leggen.
Vind het een raar verhaal dat een bandenzaak je adviseert om het hele jaar door met winterbanden te rijden. Afgelopen zomer nog iemand gesproken die ook het hele jaar op z'n winterbanden was door blijven rijden. Bij hoge temperaturen rijdt het echt een stuk minder strak en het kan zelfs bij hoge temperaturen een klapband tot gevolg hebben.
Vind het een raar verhaal dat een bandenzaak je adviseert om het hele jaar door met winterbanden te rijden. Afgelopen zomer nog iemand gesproken die ook het hele jaar op z'n winterbanden was door blijven rijden. Bij hoge temperaturen rijdt het echt een stuk minder strak en het kan zelfs bij hoge temperaturen een klapband tot gevolg hebben.
XC40 Single Ultimate MY2023
Non-Volvo's
XC70-2.5T MY2003 248.000km Mobility Line & Premium Line, achterspoiler, standkachel, HU803
V70-D5 MY2004 277.500km Mobility Line & Dynamic Line, achterspoiler, HU803, Thor Black Chrome
Non-Volvo's
XC70-2.5T MY2003 248.000km Mobility Line & Premium Line, achterspoiler, standkachel, HU803
V70-D5 MY2004 277.500km Mobility Line & Dynamic Line, achterspoiler, HU803, Thor Black Chrome
-
- 1st Gear member
Eindelijk komt er wat meer info beschikbaar over de 'nieuwe' XC60 (week46-), zoals
http://www.volvocars-aktionen.de/easyre ... celist.php en
http://www.volvocars.com/nl-be/all-cars ... lijst.aspx
http://www.volvocars-aktionen.de/easyre ... celist.php en
http://www.volvocars.com/nl-be/all-cars ... lijst.aspx
-
- 2nd Gear member
Ik zie inderdaad op de sites meer verschijnen over het nieuwe interieur maar in Nederland lopen ze achter. Hebben jullie al foto's van het interieur gezien? Iemand ervaring met afstandbediening van standverwarming? Kan deze achteraf d'r op?
- Paul
- Geartronic member
Het is gewoon het systeem zoals in de S60 en dus ook die knopjes in het menu.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
-
- 2nd Gear member
Heb nu foto's gezien van het nieuwe interieur en ziet er super uit. Heb ook nog front view camera besteld. Kan altijd handig zijn. Over één maand ga ik hem ophalen.