Ik zal mij eerst even voorstellen gezien het feit dit de eerste keer is dat ik post op het forum. Ben een Nederlander en in het trotse bezit van een (mooi) donker groene maar erg originele v40 phase 1.
Natuurlijk niet die originele phase 1 (ja ze noemen ze velgen) velgen, maar mooi vijf spaaks.
Nu wil ik het een en ander aan mijn wagen veranderen, hem een iets luxere uitstraling geven.. (ik moet gewoon kwijlen bij de 2003 sports edition van mijn schoonvader...)
Op mijn verlanglijstje staan:
Heldere koplampen (hoe doe ik dit? ik weet waar ik ze kan krijgen, maar is dit zelf te verwisselen? )
Chromen accenten - (ik heb een setje handgrepen liggen, gewoon zwart, en ik wil de handgrepen graag in het chroom en het omhulsel in matchend groen spuiten, is dat te doen? En heeft iemand misschien een handleiding omtrent het verwisselen hiervan?
- Witte zijverlichting, kunnen de oranje zijlichtjes eenvouding vervangen worden door de witte?
Nou ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, maar als ik zo het een en ander lees op dit forum lijkt me ook hier geen gebrek aan volvo kennis..

groetjes
Rolf