bart simpson schreef:.........salarisverhogingen ook...
Dat jouw salaris verhoogd is had ik uit je vraag al opgemaakt en door die zelfde vraag ontkennend te beantwoorden heb ik aangegeven dat we v.w.b. ons salaris kennelijk een gelijke ervaring hebben.
De vraag of die salarisverhogingen gelijke tred hebben gehouden met de prijsstijgingen is daarmee echter niet beantwoord.
Maar goed, die vraag heb ik helemaal niet gesteld en met '
Prijsstijgingen .............. helaas het is niet anders', wilde ik slechts aangegeven waardoor de onderdelenprijzen voor een
oude Volvo op het huidige niveau liggen en dit dan als reactie op de bijdrages waarin geopperd werd om
korting te verlenen indien het
oude Volvo's betrof.
Overigens heb ik mijn bijdrage van
Ma 25 Oct, 2010 3:01 pm in deze topic mijn visie gegeven over de reden van de voor velen onbegrijpelijke hoge prijzen die gelden voor opties.
Eerlijk gezegd had ik juist dáár een reactie van jou op verwacht. Ik ben nog steeds nieuwsgierig of je mijn 'analyse' als juist beoordeeld.
Zeker
jouw mening interesseert me omdat je bij elke
aanval op Volvo in het algemeen, onmiddellijk in de
attack-mode gaat. Overigens meestal niet onterecht !
Ik heb met die bijdrage beoogd in een nutshell uitleg te geven over het tot stand komen van de prijzen voor opties en met een beetje goede wil zou je het zelfs als een rechtvaardiging kunnen lezen.
Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.