Hoodtelefoon aansluiting C-Stijl

Plaats reactie
Hilbert
2nd Gear member

Zoals al in het subject aangegeven vraag ik mij af of je de AUX kan selecteren als bron voor de hooftelefoon aansluiting in de c-stijl.
Mijn XC 90 is van 6-2007 (MY2008) Ik denk dat het vrouwtje in de bekerhouder stuk is (=lam weinig weerstand) want ik kan de aux wel selecteren op de front display maar hoor alleen wat ruis, ook aux input volume al geprobeerd zonder resultaat. Ik wil die auxingang indien mogelijk hoofdzakelijk voor achter gebruiken. Dus als dit niet mogelijk is kan ik me de moeite besparen om de bekerhouder eruit te halen.

Iemand nog tips om hierbij (het stekkertje in de bekerhouder) te komen zonder dat de bekerhouder uit elkaar spat... Dan zet ik er wel een nieuwe in.

alvast bedankt!
XC90 summum 2007 (my2008)
liquid_force
6th Gear member

je kunt de hele middelconsole losmaken met de 2 handles aan de achterkant, dan zie je een plastik plaat, die je heel voorzichtig los kan maken. Onder deze plaat zit de aansluiting (stekker) voor de AUX-in ... je zou daar ook een DVD-speler oid direct op kunnen solderen ... werkte bij mijn XC90 erg goed.

of je de AUX kunt selecteren in de aansluitingen achter weet ik niet zeker
Hilbert
2nd Gear member

In de middenconsole zit ook een dvd speler van t RSE systeem. Kan die console er dan nog zo uitgeklikt worden? Ik heb het over deze auxingang, dus niet die aan de achterzijde van t console voor de RSE.

Afbeelding
By hilbert68 at 2010-10-28

Ik heb het geprobeerd met een goede kabel die het wel op andere aansluitingen doet en met meerdere mp3 spelers..
XC90 summum 2007 (my2008)
Frank860
1st Gear member

Hoi,

Je kan inderdaad op de hoofdtelefoonaansluitingen in de C-stijl de AUX ingang selecteren.
Wij sluiten vaak het geluid van een DVD speler aan op de AUX ingang en de kinderen luisteren dan naar het filmgeluid via de koptelefoonaansluitingen in de C-stijl. Werkt prima.
Plaats reactie

Terug naar “XC90 Classic t/m MY 2014”