Speedpulse kabel van Volvo s40 voor HU-1205

Alles over Audio - Video, Navigatie en communicatie in de auto
Plaats reactie
andy1979
Starter

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen ik ben Andy uit Landgraaf eb heb sinds 1,5 jaar nu naar tevredenheid een volvo s40 uit 1997.

Ik heb de volgende vraag en hoop dat iemand mij kan helpen:

Ik heb in mijn volvo de HU-1205 ingebouwd met navigatie systeem maar normaal hoort dit systeem niet in deze bouwjaar klasse thuis dus ik heb wat aanpassingen moeten maken in de kabels van mijn volvo. Ik heb de Hu-1205 nu prima werken met verlichting en al alleen moet ik nog een kabeltje trekken voor de speed pulse. Ik heb deze namelijk niet standaard op mijn radio blokje zitten dit zou namelijk de groene kabel moeten zijn maar die vindt je volgens mij alleen vanaf de modellen van 2000 en later. Nu wil ik zelf de tacho pulse kabel trekken of van het klokkenhuis in het dashboard want ik moet daarachter toch nog de GPS muis plaatsen. kan iemand mij met zekerheid vertellen welke kabel ik moet hebben van welke stekker die dus naar het klokkenhuis gaat.

Ik lees ook links en rechts berichten dat veel mensen hem van de CEM module aftappen die zou ergens in de middenconsole zitten?

wie kan mij hierbij helpen?
Plaats reactie

Terug naar “Audio - Video - Navigatie - Communicatie”