Jawel, Ferdi gaat een dagje naar het buitenland met de V50 en komt uiteindelijk net een andere auto thuis...
Vanmorgenvroeg in Duitsland miste ik ineens veel vermogen.
Heb uiteindelijk met veel pijn en moeite de dichts bijzijnde parkeerplaats weten te halen en bij het opdraaien van de parkeerplaats kwam er ook ineens veel witte rook uit de uitlaat.
Als ik gas gaf kon ik geen meter meer achter de auto kijken en er hing ook een sterke brandlucht bij mijn V50.
Kon onder de kap niets vinden wat in mijn ogen raar of verkeerd zat en heb Volvo Assistance gebeld.
Deze hebben ADAC naar mij toegestuurd en de monteur ter plaatse vond het probleem "zeer interessant" en heeft het probleem niet op kunnen lossen.
Wel wees uitlezen 2 storingen aan, eentje in de aansturing van het voorgloeisysteem (wat hij erg raar vond aangezien de auto perfect start) en de andere was een lange technische term in het Duits en laat mijn Duits nu net niet zo goed zijn.
Uiteindelijk is mijn V50 afgesleept naar de dichts bijzijnde dealer en die gaan er hopelijk dinsdag naar kijken. Morgen is een feestdag in Duitsland en dan zit alles dicht.
Ikzelf ben met een taxi naar een auto verhuurbedrijf gebracht en ben thuisgekomen met een Citroën C3 Picasso met een dieseltorretje onder de kap.
Weet iemand wat de enorme rookpluimen en brandgeur kan verklaren?
De beste man van de ADAC wist het ook niet en ik weet het zo ondertussen ook niet meer...
Het gaat hier om een 2.0D.
Weinig motorvermogen en véél witte rook [opgelost]
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27502
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- gsx750r
- 6th Gear member
- Berichten: 2549
- Lid geworden op: 02.01.2009 - 00:44
- Locatie: Bij Christina
- Contacteer:
Veel witte rook zou kunnen duiden op een lekke koppakking. Die witte rook ontstaat als er koelvloeistof in de cilinders komt en mee verbrand wordt.
Maar de vanzelfsprekendheid waarmee ik dit beweer slaat weer om in twijfels omdat de ADAC monteur niet wist wat de oorzaak was ............... :roll: :roll:
Rob
Maar de vanzelfsprekendheid waarmee ik dit beweer slaat weer om in twijfels omdat de ADAC monteur niet wist wat de oorzaak was ............... :roll: :roll:
Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27502
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Heb hier zelf ook kort over na gedacht, maar dan zit ik weer met de brandgeur en het vermogensverlies in de knoei.
De auto verbruikt ook totaal geen koelvloeistof, meestal duid koelvloeistof verbruik er wel op dat er wat mis is met de koppakking.
Maar het is zo gek nog niet bedacht
De auto verbruikt ook totaal geen koelvloeistof, meestal duid koelvloeistof verbruik er wel op dat er wat mis is met de koppakking.
Maar het is zo gek nog niet bedacht

'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27502
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Net nog even zitten discussiëren met een goede vriend, een lekkende koppakking lijkt ineens erg aannemelijk..
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27502
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Behoorlijk veel pech ja 
De auto staat momenteel in Wesel en hoop dinsdag meer te horen van de garage daar.
Zit er wel ernstig over te twijfelen om hem in te gaan ruilen op wat anders...

De auto staat momenteel in Wesel en hoop dinsdag meer te horen van de garage daar.
Zit er wel ernstig over te twijfelen om hem in te gaan ruilen op wat anders...
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- sanco
- 5th Gear member
- Berichten: 1947
- Lid geworden op: 27.05.2005 - 22:18
- Locatie: NO NL
Ik hoop dat het meevalt, maar witte rook.... pfff dat doet zo vermoeden...
Sterkte ermee Ferdi!
Overigens: wat zou je terug willen? of ben je klaar met Volvo?
Sterkte ermee Ferdi!
Overigens: wat zou je terug willen? of ben je klaar met Volvo?
2016- XC70 D5 GT AWD MY16 Magic Blue, Inscription leer, standkachel, HK audio, VOC, Keyless, 19"
2010-2016 XC70 2.4D Momentum GT MY10, silver, prof. winterline, schuifdak, niv.reg, 17";sargas/18";minos
2004-2009 V50 Elite 2.0D 2004/5 silver 17"; stylla
2010-2016 XC70 2.4D Momentum GT MY10, silver, prof. winterline, schuifdak, niv.reg, 17";sargas/18";minos
2004-2009 V50 Elite 2.0D 2004/5 silver 17"; stylla
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27502
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Ik neig een beetje richting een Audi A3.
Ben min of meer klaar met Volvo, de 2 modellen die ik het mooiste vind heb ik allebei gehad en de V50 begin ik nu wel steeds minder plezier aan te beleven.
Als ik dit jaar 3 maanden probleemloos heb gereden heb ik het denk ik wel gehad. (heb lang niet allemaal grote dingen gehad, maar gewoon alles bij elkaar opgeteld is het net even teveel van het goede)
En wil ik dan een keer Volvo rijden pak ik de S60 van mijn ouders wel
Eerst maar eens afwachten wat het oordeel vanuit Duitsland is, voorlopig houden we het nog op even doorrijden en afwachten.
Gaat er weer iets stuk is het exit, blijft de V50 zich netjes gedragen staat hij voorlopig nog voor de deur.
Ben min of meer klaar met Volvo, de 2 modellen die ik het mooiste vind heb ik allebei gehad en de V50 begin ik nu wel steeds minder plezier aan te beleven.
Als ik dit jaar 3 maanden probleemloos heb gereden heb ik het denk ik wel gehad. (heb lang niet allemaal grote dingen gehad, maar gewoon alles bij elkaar opgeteld is het net even teveel van het goede)
En wil ik dan een keer Volvo rijden pak ik de S60 van mijn ouders wel

Eerst maar eens afwachten wat het oordeel vanuit Duitsland is, voorlopig houden we het nog op even doorrijden en afwachten.
Gaat er weer iets stuk is het exit, blijft de V50 zich netjes gedragen staat hij voorlopig nog voor de deur.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- Bart
- 8th Gear member
- Berichten: 12919
- Lid geworden op: 07.11.2006 - 12:50
- Locatie: Nijmegen
Balen man!
Volvo: V50 | 850 | V40 | V50 | XC70 | S70 | S80 | S60 | 240 | XC90 | V90 | V60 | C70 | V60 | 240
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0 Turbo Aero - Midnight Blue
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0 Turbo Aero - Midnight Blue
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 225
- Lid geworden op: 14.12.2005 - 18:46
Garant voor witte rook, maar ook met (beetje) koelvloeistof verbruik:fredhead schreef:Heb hier zelf ook kort over na gedacht, maar dan zit ik weer met de brandgeur en het vermogensverlies in de knoei.
De auto verbruikt ook totaal geen koelvloeistof, meestal duid koelvloeistof verbruik er wel op dat er wat mis is met de koppakking.
Maar het is zo gek nog niet bedacht
- lekkende EGR-koeler, EGR wordt met koelvloeistof gekoeld
- haarscheuren in cilinderkop
- koppakking lek
Witte rook en vermogensverlies had eigenlijk moeten duiden op een kapotte turbo, maar het rare is dat de ADAC monteur niet direct een diagnose heeft gesteld.
Ben dan toch benieuwd wat het zou kunnen zijn.....
V50 2.0D, Black Sapphire, 17"; Sculptors, 16"; Clava's voor de winter, High performance sound, VDO Arrow navigatie, Achterspoiler.
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1520
- Lid geworden op: 13.11.2008 - 21:59
Niet doen die A3..
Als de auto in Wesel staat weet je ook wel het nummer van de snelweg.........
A3
Balen Ferdi
Hopen dat het mee valt...
Als de auto in Wesel staat weet je ook wel het nummer van de snelweg.........
A3
Balen Ferdi
Hopen dat het mee valt...
Was één V90
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27502
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Dat zijn 3 hele aannemelijke opties.
Zou die bovenste ook eventueel een flinke "brandgeur" kunnen veroorzaken?
Kan me voorstellen dat de EGR de motor ook flink af knijpt als deze niet goed meer gekoeld wordt.
Baal er echt van dat mijn Duits niet goed genoeg is om te kunnen volgen waar de ADAC monteur het over had.
Hij vond het "zeer interessant" en vervolgens kwam er dan een diagnose van zijn laptop af.
Wat ik trouwens nog vergeten was te vermelden, de problemen kwamen een aantal kilometer nadat de snelheid wat hoger was dan normaal.
Wellicht dat dit er ook iets mee te maken kan hebben.
Zou die bovenste ook eventueel een flinke "brandgeur" kunnen veroorzaken?
Kan me voorstellen dat de EGR de motor ook flink af knijpt als deze niet goed meer gekoeld wordt.
Baal er echt van dat mijn Duits niet goed genoeg is om te kunnen volgen waar de ADAC monteur het over had.
Hij vond het "zeer interessant" en vervolgens kwam er dan een diagnose van zijn laptop af.
Wat ik trouwens nog vergeten was te vermelden, de problemen kwamen een aantal kilometer nadat de snelheid wat hoger was dan normaal.
Wellicht dat dit er ook iets mee te maken kan hebben.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27502
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Vooralsnog weet ik het gewoon nog niet wat ik met de V50 ga doen.D5R-Design schreef:Niet doen die A3..
Als de auto in Wesel staat weet je ook wel het nummer van de snelweg.........
A3
Balen Ferdi
Hopen dat het mee valt...
Feit is wel dat ik de problemen spuugzat begin te worden, maar mocht hij eruit gaan dan zal ik toch voor zo'n model willen gaan. (of moet goede tegenargumenten horen)
Maar het klopt inderdaad dat ik over de A3 ben gekomen
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- Jolly Breeze Racing
- 5th Gear member
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: 16.10.2007 - 10:25
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Dat is balen, het kan de turbo zijn, gezien de kilometers.
Jolle
1999 V70 2.5D (570.000 km)
1998 V70 10 V (400.000 km)
1998 V70 2.5 20 V (363.500 km)
2014 VW Golf 1.2 TSI DSG (4400 km)
2010 Fiat 500 1.2 Lounge Start&Sto (122.000 km)
2014 V60 D6 Plug-in-Hybrid (10.300 km)
2009 V50 D5 R-design (103.500 km)
2004 V50 2.0D momentum, BSR tuned (136.000 km)
2007 C30 1.6B momentum en bodykit (36.000 km)
1996 S40 1.8 LPI (370.000 km)
1989 440 1.7 GLE LPG (377.000 km)
1989 440 1.7 GLE injection LPG (89.000 km)
Jolly Breeze Racing
www.jollybreezeracing.nl
1999 V70 2.5D (570.000 km)
1998 V70 10 V (400.000 km)
1998 V70 2.5 20 V (363.500 km)
2014 VW Golf 1.2 TSI DSG (4400 km)
2010 Fiat 500 1.2 Lounge Start&Sto (122.000 km)
2014 V60 D6 Plug-in-Hybrid (10.300 km)
2009 V50 D5 R-design (103.500 km)
2004 V50 2.0D momentum, BSR tuned (136.000 km)
2007 C30 1.6B momentum en bodykit (36.000 km)
1996 S40 1.8 LPI (370.000 km)
1989 440 1.7 GLE LPG (377.000 km)
1989 440 1.7 GLE injection LPG (89.000 km)
Jolly Breeze Racing
www.jollybreezeracing.nl
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 225
- Lid geworden op: 14.12.2005 - 18:46
Die zgn. brandlucht waar je over schrijft kan veroorzaakt worden door een defecte EGR, maar zeker ook door een kapotte turbo.fredhead schreef:Dat zijn 3 hele aannemelijke opties.
Zou die bovenste ook eventueel een flinke "brandgeur" kunnen veroorzaken?
Kan me voorstellen dat de EGR de motor ook flink af knijpt als deze niet goed meer gekoeld wordt.
Baal er echt van dat mijn Duits niet goed genoeg is om te kunnen volgen waar de ADAC monteur het over had.
Hij vond het "zeer interessant" en vervolgens kwam er dan een diagnose van zijn laptop af.
Wat ik trouwens nog vergeten was te vermelden, de problemen kwamen een aantal kilometer nadat de snelheid wat hoger was dan normaal.
Wellicht dat dit er ook iets mee te maken kan hebben.
Laten we hopen voor je dat 't meevalt....
V50 2.0D, Black Sapphire, 17"; Sculptors, 16"; Clava's voor de winter, High performance sound, VDO Arrow navigatie, Achterspoiler.
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27502
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Ik hoop het ook.
Stationair en met weinig gas rookte de auto trouwens niet, pas vanaf zeg 1800 toeren begon de rook echt te komen.
De man van de ADAC wilde iets testen terwijl ik gas gaf en toen viel het echt op dat pas vanaf dat toerental de rook echt kwam.
Ga er morgen in ieder geval achteraan bellen hoe en wat de stand van zaken dan is.
Na een nachtje geslapen te hebben heb ik wel besloten dat de V50 in ieder geval nog een kans krijgt in de hoop dat we er nu weer een flinke tijd tegenaan kunnen.
Morgen dus hopelijk meer nieuws
Stationair en met weinig gas rookte de auto trouwens niet, pas vanaf zeg 1800 toeren begon de rook echt te komen.
De man van de ADAC wilde iets testen terwijl ik gas gaf en toen viel het echt op dat pas vanaf dat toerental de rook echt kwam.
Ga er morgen in ieder geval achteraan bellen hoe en wat de stand van zaken dan is.
Na een nachtje geslapen te hebben heb ik wel besloten dat de V50 in ieder geval nog een kans krijgt in de hoop dat we er nu weer een flinke tijd tegenaan kunnen.
Morgen dus hopelijk meer nieuws
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- Frederik Welvaert
- 5th Gear member
- Berichten: 1900
- Lid geworden op: 10.10.2007 - 19:57
- Locatie: Maldegem
Hmm, laat dat nu net het toerental zijn waar de turbo erin komt...fredhead schreef:Stationair en met weinig gas rookte de auto trouwens niet, pas vanaf zeg 1800 toeren begon de rook echt te komen.
Dan blijft natuurlijk de mogelijk van lekke koppakking over ook... Misschien dat het probleem pas echt opduikt als de druk in de motor oploopt ofzo?
Mijn technische kennis reikt niet zover...
1995 Volvo 965 B6254S automaat
MY10 XC60 2.4D AWD Geartronic - Rica/Volvotune - VolvoTech Garmin GPS + RV cam
MY05 V50 2.0D
MY10 XC60 2.4D AWD Geartronic - Rica/Volvotune - VolvoTech Garmin GPS + RV cam
MY05 V50 2.0D
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27502
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Inderdaad.
Dit schoot me vanmorgen eigenlijk pas te binnen toen ik er nog een keertje over na zat te denken dat hij stationair eigenlijk niet rookte.
Heb zelf ook weinig verstand van deze motoren, vrees dat er weinig anders op zit dan rustig af te wachten
Dit schoot me vanmorgen eigenlijk pas te binnen toen ik er nog een keertje over na zat te denken dat hij stationair eigenlijk niet rookte.
Heb zelf ook weinig verstand van deze motoren, vrees dat er weinig anders op zit dan rustig af te wachten
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- Exeres
- 6th Gear member
- Berichten: 2762
- Lid geworden op: 26.09.2007 - 15:09
- Locatie: Het rustige Waasland
Dit is echt wel miserie! Hopelijk loopt het goed af. Heb zelf ook niet de technische kennis om je iets vooruit te helpen. Hopelijk staat hij snel weer voor de deur!
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Berichten: 15305
- Lid geworden op: 13.04.2008 - 12:18
- Locatie: Thuis
- Contacteer:
Weten we al wat meer?