Ja en nee...
De Duitse dealer heeft voorlopig geen tijd, net als de dealer kort in de buurt.
Hierop is in overleg met mij besloten dat de V50 op transport gaat naar Nederland.
Dit kan helaas tot maximaal 2 weken duren en dan staat hij bij ''mijn dealer'' die er dan naar gaat kijken.
Heb vandaag gelukkig wel kunnen regelen dat de huurauto die ik t/m morgenmiddag heb bij de Europe car hier in de buurt mag brengen en dat hij niet naar Duitsland gebracht hoeft te worden.
Tot de V50 klaar is mag ik de S60 van mijn ouders gebruiken, want mijn 205 staat helaas ook nog bij de garage en is ook nog niet klaar.
Wel kreeg ''mijn dealer'' toen ik het verhaal uitlegde het vermoeden dat het waarschijnlijk de turbo is
Weinig motorvermogen en véél witte rook [opgelost]
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27504
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- Frederik Welvaert
- 5th Gear member
- Berichten: 1900
- Lid geworden op: 10.10.2007 - 19:57
- Locatie: Maldegem
kan ook zijn... Als de turbo geen druk opbouwt en het mengsel wordt te rijk kan je ook witte rook krijgen. Hoewel de auto zijn inspuiting regelt ahv de oa de inlaatdruk... Maar het klopt wel dat je dan ook geen vermogen hebt.
Best wel k*t dat de afhandeling nog zo lang gaat duren... Als het al 2 weken kan duren eer de wagen terug in NL is... Dan nog tijd vinden om ernaar te kijken... pfff. Sterkte.
Best wel k*t dat de afhandeling nog zo lang gaat duren... Als het al 2 weken kan duren eer de wagen terug in NL is... Dan nog tijd vinden om ernaar te kijken... pfff. Sterkte.
1995 Volvo 965 B6254S automaat
MY10 XC60 2.4D AWD Geartronic - Rica/Volvotune - VolvoTech Garmin GPS + RV cam
MY05 V50 2.0D
MY10 XC60 2.4D AWD Geartronic - Rica/Volvotune - VolvoTech Garmin GPS + RV cam
MY05 V50 2.0D
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Berichten: 15305
- Lid geworden op: 13.04.2008 - 12:18
- Locatie: Thuis
- Contacteer:
Sterkte met wachten...
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27504
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Dank u, het enige dat ik nu kan doen is hopen dat mijn auto eerder in Nederland staat
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27504
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Dat zal best prima gaan, maar ga niet 150 kilometer met een sleepstang lopen slepen.
Ga nog proberen om de autoambulance van een maatje te regelen, hopelijk met auto ervoor.
De enige auto die hier thuis namelijk een trekhaak heeft is degene die nu in Duitsland staat
Ga nog proberen om de autoambulance van een maatje te regelen, hopelijk met auto ervoor.
De enige auto die hier thuis namelijk een trekhaak heeft is degene die nu in Duitsland staat

'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- ewing
- 2nd Gear member
- Berichten: 241
- Lid geworden op: 04.04.2008 - 17:34
Lees net je relaas! Balen Ferdi! Wat de oorzaak ook is, dat 'riekt' in ieder geval (weer) naar een dure reparatie. Ik kan me heel goed voorstellen dat je vertrouwen in jouw V50 daarmee in korte tijd tot een historisch dieptepunt is gedaald.
Aan de andere kant, met een dergelijke kilometerstand kunnen er zich nu eenmaal meer dingen voordoen. Je zou 'm ook kunnen inruilen voor een andere, nieuwere, V50 met een veel lagere kilometerstand...dan kun je in ieder geval die mooie velgen en verlaging behouden
Die van mij staat nu op kilometerstand 255dkm en - afkloppen - nog geen ernstige problemen gehad de laatste 30dkm. Ik hou er wel ernstig rekening mee dat binnenkort bij mij de turbo en/of koppeling ook wel de geest geven....die gaan ook al een tijdje mee natuurlijk.
Nogmaals sterkte gewenst en hou ons op de hoogte van de ontwikkelingen!
Aan de andere kant, met een dergelijke kilometerstand kunnen er zich nu eenmaal meer dingen voordoen. Je zou 'm ook kunnen inruilen voor een andere, nieuwere, V50 met een veel lagere kilometerstand...dan kun je in ieder geval die mooie velgen en verlaging behouden

Die van mij staat nu op kilometerstand 255dkm en - afkloppen - nog geen ernstige problemen gehad de laatste 30dkm. Ik hou er wel ernstig rekening mee dat binnenkort bij mij de turbo en/of koppeling ook wel de geest geven....die gaan ook al een tijdje mee natuurlijk.
Nogmaals sterkte gewenst en hou ons op de hoogte van de ontwikkelingen!
Volvo V50 2.0D Momentum - 09 / 2004 - tuned by Fasttech (165pk / 405Nm) - 17 inch Sagitta velgen - K & N inlegfilter - Intrax verlagingsveren (-30mm) - xenon 4300K
Mazda MX-5 1.8 NA - 1994 - 130 pk - British racing green
Mazda MX-5 1.8 NA - 1994 - 130 pk - British racing green
-
- 7th Gear member
- Berichten: 9965
- Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
- Locatie: Utrecht en Omstreken
Moet je wel een B-E rijbewijs hebben ook.fredhead schreef:Dat zal best prima gaan, maar ga niet 150 kilometer met een sleepstang lopen slepen.
Ga nog proberen om de autoambulance van een maatje te regelen, hopelijk met auto ervoor.
De enige auto die hier thuis namelijk een trekhaak heeft is degene die nu in Duitsland staat

- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27504
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Dank jeewing schreef:Lees net je relaas! Balen Ferdi! Wat de oorzaak ook is, dat 'riekt' in ieder geval (weer) naar een dure reparatie. Ik kan me heel goed voorstellen dat je vertrouwen in jouw V50 daarmee in korte tijd tot een historisch dieptepunt is gedaald.
Aan de andere kant, met een dergelijke kilometerstand kunnen er zich nu eenmaal meer dingen voordoen. Je zou 'm ook kunnen inruilen voor een andere, nieuwere, V50 met een veel lagere kilometerstand...dan kun je in ieder geval die mooie velgen en verlaging behouden
Die van mij staat nu op kilometerstand 255dkm en - afkloppen - nog geen ernstige problemen gehad de laatste 30dkm. Ik hou er wel ernstig rekening mee dat binnenkort bij mij de turbo en/of koppeling ook wel de geest geven....die gaan ook al een tijdje mee natuurlijk.
Nogmaals sterkte gewenst en hou ons op de hoogte van de ontwikkelingen!

Dat een auto met een kilometerstand zoals die van mij heeft wat extra onderhoud nodig heeft kan ik goed begrijpen en heb ik ook zeker rekening mee gehouden.
Het valt me alleen nu flink tegen na al flink wat onderhoud gewoon weer problemen en mogelijk veel kosten te krijgen.
Ik moet dagelijks op mijn auto kunnen ''vertrouwen'' voor zowel mijn werk als privé en dat vertrouwen is net als jij zegt inderdaad flink gedaald.
Hier thuis hebben we al een keer een auto gehad die veel kuren had en ben een beetje bang dat ik hetzelfde ga krijgen met mijn V50.
Weet wel dat als ik deze auto weg doe er geen V50 meer voor terug wil. Vind het een erg mooie auto die ook goed rijd, maar wil dan wel weer iets anders.
Voor nu wordt het even afwachten en eens goed nadenken wat ik ga doen.
Ben weer aan het twijfelen gegaan om hem misschien toch gelijk na de reparatie weg te doen.
Maar ook nog een tijdje houden speelt door mijn hoofd.
Mocht ik weer iets weten zal ik het vermelden en uiteraard de uiteindelijke keuze zal ik jullie niet onthouden

'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27504
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Vandaag toch nog een klein lichtpuntje... deze week nog heel wat "gedoe" gehad met Europcar die mij ineens een rekening na stuurde.
Dit is vandaag allemaal opgelost en heb gelijk contact gehad over het transport naar Nederland toe.
Vrijdag of uiterlijk maandag komt de V50 een keertje naar Nederland toe
Tot gisteren had ik ook lichte twijfel of een benzine voor mij misschien net zo voordelig zou zijn als een diesel, maar toen ik gisteren aan de pomp stond werd ik er weer op gewezen dat dit toch niet zo is.
Alle twijfels zijn ook een beetje ten einde, heb naar heel wat verschillende auto's op internet zitten kijken maar het is het eigenlijk "net niet" voor mij.
Qua interieur staat de V50 voor mij boven al die auto's en aangezien ik toch veel tijd in de auto doorbreng is dat toch wel belangrijk.
Oftewel, de V50 blijft nog maar een poosje en als hij zich gedraagt rijd ik er tot de eigenlijk geplande 4ton mee door
Dit is vandaag allemaal opgelost en heb gelijk contact gehad over het transport naar Nederland toe.
Vrijdag of uiterlijk maandag komt de V50 een keertje naar Nederland toe

Tot gisteren had ik ook lichte twijfel of een benzine voor mij misschien net zo voordelig zou zijn als een diesel, maar toen ik gisteren aan de pomp stond werd ik er weer op gewezen dat dit toch niet zo is.
Alle twijfels zijn ook een beetje ten einde, heb naar heel wat verschillende auto's op internet zitten kijken maar het is het eigenlijk "net niet" voor mij.
Qua interieur staat de V50 voor mij boven al die auto's en aangezien ik toch veel tijd in de auto doorbreng is dat toch wel belangrijk.
Oftewel, de V50 blijft nog maar een poosje en als hij zich gedraagt rijd ik er tot de eigenlijk geplande 4ton mee door

'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- ewing
- 2nd Gear member
- Berichten: 241
- Lid geworden op: 04.04.2008 - 17:34
Zo kennen we je weer Ferdi!fredhead schreef:Oftewel, de V50 blijft nog maar een poosje en als hij zich gedraagt rijd ik er tot de eigenlijk geplande 4ton mee door

Volvo V50 2.0D Momentum - 09 / 2004 - tuned by Fasttech (165pk / 405Nm) - 17 inch Sagitta velgen - K & N inlegfilter - Intrax verlagingsveren (-30mm) - xenon 4300K
Mazda MX-5 1.8 NA - 1994 - 130 pk - British racing green
Mazda MX-5 1.8 NA - 1994 - 130 pk - British racing green
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27504
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Gelukkig 
Er zit ook nog eens lekker schot in de zaak... ben een kwartiertje geleden door de dealer gebeld dat er een blauwe V50 bij hun af was geleverd
Morgen gaan ze er gelijk naar kijken en hoor dan meer.
Ook komt er gelijk een verse apk op als het probleem op is gelost, die verloopt morgen namelijk ook nog eens :roll:

Er zit ook nog eens lekker schot in de zaak... ben een kwartiertje geleden door de dealer gebeld dat er een blauwe V50 bij hun af was geleverd

Morgen gaan ze er gelijk naar kijken en hoor dan meer.
Ook komt er gelijk een verse apk op als het probleem op is gelost, die verloopt morgen namelijk ook nog eens :roll:
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 432
- Lid geworden op: 27.02.2008 - 20:21
- Locatie: Zwolle
dat is dan toch nog redelijk vlot, nu hopen dat het meevalt!
Gert
Volkswagen Passat Variant
Voorgaand: V40 D2 MY14 Misty Blue, Momentum, Business Pack Pro | V70 D5 AWD Polestar MY08 Black Sapphire, Summum, Mobility Line, Active Driving Line | V50 2.0D MY09 Black Sapphire, Momentum, RTI | Volkswagen Passat Sportline Variant 1.9TDI MY07 | V50 1.6D MY06 Black Currant Pearl, Edition I, family line | Renault Mégane 1.5Dci Exception 2005 | Opel Corsa 1.7CDTI Comfort 2001
Volkswagen Passat Variant
Voorgaand: V40 D2 MY14 Misty Blue, Momentum, Business Pack Pro | V70 D5 AWD Polestar MY08 Black Sapphire, Summum, Mobility Line, Active Driving Line | V50 2.0D MY09 Black Sapphire, Momentum, RTI | Volkswagen Passat Sportline Variant 1.9TDI MY07 | V50 1.6D MY06 Black Currant Pearl, Edition I, family line | Renault Mégane 1.5Dci Exception 2005 | Opel Corsa 1.7CDTI Comfort 2001
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 90
- Lid geworden op: 17.01.2010 - 17:52
Ik heb hetzelfde verhaal gehad met een Ford Mondeo uit 2004. 3km voor de Nederlandse grens.
Plots verminderd vermogen (korte fluit te horen dat moment) en een flink wit rookgordijn. Gebeurde toen ik met 170km/u het gas intrapte. Inderdaad een flink brandlucht. Was een defecte turbo. De witte rook wordt veroorzaakt door onverbrande diesel die in de uitlaat terecht komt.
Hoop dat het bij jou wat simpelers is!
Plots verminderd vermogen (korte fluit te horen dat moment) en een flink wit rookgordijn. Gebeurde toen ik met 170km/u het gas intrapte. Inderdaad een flink brandlucht. Was een defecte turbo. De witte rook wordt veroorzaakt door onverbrande diesel die in de uitlaat terecht komt.
Hoop dat het bij jou wat simpelers is!
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27504
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Het blijkt helaas toch de turbo te zijn.
Hij is zelfs goed stuk, alles schijnt onder de olie te zitten.
Wordt straks nog gebeld over de kosten en dan gaan ze beginnen met de reparatie
Hij is zelfs goed stuk, alles schijnt onder de olie te zitten.
Wordt straks nog gebeld over de kosten en dan gaan ze beginnen met de reparatie
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- Rutger
- 4th Gear member
- Berichten: 928
- Lid geworden op: 10.01.2010 - 13:12
- Locatie: Het mooie Limburg
- Contacteer:
Wow, dat is weer een onverwachte kost. Ik hoop dat het een beetje mee zal vallen. Succes
Volvo V50 |Business Pack| S&S | 2010
|Volvo C30 NL & Be op Facebook |
|Volvo C30 NL & Be op Facebook |
- V480-S60
- Geartronic member
- Berichten: 20788
- Lid geworden op: 18.07.2005 - 12:25
- Locatie: La Grande Verriere
Auw ferdi, kapotte turbo: reken op € 2000,00
Ik lees dit verhaal nu pas maar ik had je, gezien mijn ervaringen, al direct kunnen vertellen dat het de turbo was. Ik heb exact hetzelfde meegemaakt bij 225.000 km bij de V40 die ik gehad heb. Kosten (inclusief schoonmaken en voorkomen gevolgschade) € 2.100,00. en dat was in 2005.
Dus succes.
Ik lees dit verhaal nu pas maar ik had je, gezien mijn ervaringen, al direct kunnen vertellen dat het de turbo was. Ik heb exact hetzelfde meegemaakt bij 225.000 km bij de V40 die ik gehad heb. Kosten (inclusief schoonmaken en voorkomen gevolgschade) € 2.100,00. en dat was in 2005.
Dus succes.
VOLVO FOR LIFE
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27504
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Ging er zelf ook wel van uit dat het de turbo was.
Helaas bleek dit ook waar.
Zit nu nog te wachten op de totale kosten, maar reken minimaal op 1500 euro of meer
Helaas bleek dit ook waar.
Zit nu nog te wachten op de totale kosten, maar reken minimaal op 1500 euro of meer
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
-
- 7th Gear member
- Berichten: 9965
- Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
- Locatie: Utrecht en Omstreken
Turbo kost 835 ex BTW
Onderdeelnummer is:36002265.
Dan arbeidsloon en het spoelen van het inlaattraject plus de intercooler,
1500 euro ga je niet redden,wordt wel een hoger bedrag vrees ik.
Onderdeelnummer is:36002265.
Dan arbeidsloon en het spoelen van het inlaattraject plus de intercooler,
1500 euro ga je niet redden,wordt wel een hoger bedrag vrees ik.