Ik heb effe geleden een paar vragen gehad over een dumpvalve,
Zijn er hier ook nog mensen die een 480 turbo hebben met een dumvalve. (en dan bedoel ik niet de standaard valve die er nu in zit)
Welk merk en type kan ik hier het beste voor gebruiken. en wel eentje die kwalitatief goed is. En die dat mooie geluidje maakt natuurlijk want daar gaat het mij hoofdzakelijk om. En als ik er eentje heb moet ik die originele er natuurlijk tussen uit halen, hoe kan ik dat dan het beste oplossen?
Graag jullie reactie.
Gr
Freek :car16:
Dumpvalve
- F.Wassink
- 2nd Gear member
-
- 2nd Gear member
ik heb een Forge type 004 met groende veer erin.
daaraan zit dus ook een vacuumslang die je op het blok aansluit, het voordeel daarvan is dat je wagen geen verkeerde waarde's krijgt.
daaraan zit dus ook een vacuumslang die je op het blok aansluit, het voordeel daarvan is dat je wagen geen verkeerde waarde's krijgt.
If everything seems under control, you're not going fast enough ...Mario andretti.
If nothing breaks increase the boost
If nothing breaks increase the boost
-
- 4th Gear member
Die standaard dumpvalves zijn overigens prima hoor. Ik weet dat er renaultje rondrijden met een standaard bosch dumpvalve van de 480 serie. Alleen hebben ze hem dan niet closedloop gemonteerd zitten, zodat je ze hoort afblazen.
Ik heb zelf overigens een 2-zuiger DV van baileys. De meest voorkomende universele DV's zijn van forge en van baileys.
Ik heb zelf overigens een 2-zuiger DV van baileys. De meest voorkomende universele DV's zijn van forge en van baileys.