Volle auto!!!!!
i_n_f_e_r_n_o schreef:Eigenlijk vind ik alle kleurstellingen zeer acceptabel. Mijn persoonlijke overwegingen:
Zwart:
- Altijd goed.
- Voorgaande auto is al zwart. Voor de persoonlijke beleving maakt een andere kleur dan meer indruk.
- Zwarte deel rondom de uitlaten contrasteert te weinig.
Rood:
- Geweldige kleur, maar te opvallend.
- Kleurbehoud op termijn.
Wit:
- Geweldige kleur, maar te opvallend.
- Tijdelijke modekleur?
Silver:
- Geweldige kleur, maar geen contrasterende spiegelkappen e.d.
Donkergrijs (mijn keuze):
- Relatief sobere verschijning, past beter bij mij.
- Wel contrast t.o.v. de spiegelkappen vind ik ook wat mooier.
- Wel (een beetje) contrast t.o.v. zwart rondom de uitlaten.
Die behuizing van de mistlichten vind ik ook wat twijfelachtig, maar is wel weer mooi in lijn met de spiegelkappen en dakrails.
P.S. Ik heb ook een 'ingepakte' mat zwarte V70 gezien (carwrapping). Kost wel een paar mille, maar dan wel (bijna) uniek. Zeer geschikt voor juist deze R-Edition, maar je hebt extreem veel bekijks. Of dat een voor of nadeel is laat ik aan jullie...
Hierbij nog de foto's:
Ik denk dat je de rugleuning vast nog wel kunt verstellen. Of ben je daar dan te dronken voor? :drinking:sodsod schreef:Alleen de bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar?????
Ik dacht serieus in een premium auto te gaan rijden. De eerste de beste passat heeft al in hoogte verstelbare stoelen en met een beetje pakket elektrische stoelen.
Moet ik nog gaan oppassen dat ik niet te veel drink. Als ik op de passagiersstoel moet plaats nemen kom ik wellicht met mijn hoofd tegen het dak
sorry, dat bedoelde ik dus eigenlijk.bart simpson schreef:die heeft wel hoogteverstelling rechts, wat hij mist is de mogelijkheid de voorkant van de zitting apart te kunnen bewegen
Virtueel gezien tegengekomen... De foto's zijn dus niet door mij persoonlijk genomen uiteraard (vandaar ook de sluipreclame van Overeem, die wat aan de verlichting van deze V70 heeft gedaan). Ik heb real life wel een aantal andere ingepakte auto's gezien en vond behoorlijk opvallend uitzien.Rudyvg schreef:Jeetje, waar ben je die tegengekomen? Ligt daar nu al sneeuw op de weg of zie ik het verkeerd?
Beste mensen, ik ben vandaag helaas niet meer geweest. Nog steeds geen demo gehad van de PA camera dus. Zaterdag een nieuwe poging. Daarnaast heb ik nog een andere te onderzoeken suggestie gehad (volvotech), waarvoor dank. Verdere informatie is nog steeds welkom.i_n_f_e_r_n_o schreef:Donderdagavond ga ik (als het goed is) naar de dealer. Sowieso wil ik nog een aantal zaken bespreken rondom de levering.
Wat betreft de Park Assist camera zal een demo/uitproberen inderdaad uitsluitsel moet geven. Hopelijk is er meteen een model voorhanden met dezelfde type/versie van dit systeem.
Ik denk dat het gaat uitdraaien op: "In geval van twijfel, WEL doen".
Ik ben wel benieuwd of je het camera systeem ook eenvoudig kan uitschakelen, mocht dit een keer nodig zijn (net zoals bij de standaard Park Assist)? Grt, Fer
Ik heb zojuist de dealer opdracht gegeven beide alsnog in te bouwen!Paul schreef:Achteruitkijkspiegel die dimmend is, is in te bouwen.
Alarm is ook in te bouwen, moet goed komen!
mandark, als je het nog niet hebt gedaan bekijk de specifieke v70 R-Edition accessoires prijslijst even. Daar staat ook de binnenspiegel met korting en incl. montage tussen.mandark schreef:Optie prijs, maar daar komt dan nog wel arbeidsloon bij.