Weinig motorvermogen en véél witte rook [opgelost]
- Jolly Breeze Racing
- 5th Gear member
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: 16.10.2007 - 10:25
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Bij mijn vorige V50 gehad, was iets van 1350 euro totaal.
Jolle
1999 V70 2.5D (570.000 km)
1998 V70 10 V (400.000 km)
1998 V70 2.5 20 V (363.500 km)
2014 VW Golf 1.2 TSI DSG (4400 km)
2010 Fiat 500 1.2 Lounge Start&Sto (122.000 km)
2014 V60 D6 Plug-in-Hybrid (10.300 km)
2009 V50 D5 R-design (103.500 km)
2004 V50 2.0D momentum, BSR tuned (136.000 km)
2007 C30 1.6B momentum en bodykit (36.000 km)
1996 S40 1.8 LPI (370.000 km)
1989 440 1.7 GLE LPG (377.000 km)
1989 440 1.7 GLE injection LPG (89.000 km)
Jolly Breeze Racing
www.jollybreezeracing.nl
1999 V70 2.5D (570.000 km)
1998 V70 10 V (400.000 km)
1998 V70 2.5 20 V (363.500 km)
2014 VW Golf 1.2 TSI DSG (4400 km)
2010 Fiat 500 1.2 Lounge Start&Sto (122.000 km)
2014 V60 D6 Plug-in-Hybrid (10.300 km)
2009 V50 D5 R-design (103.500 km)
2004 V50 2.0D momentum, BSR tuned (136.000 km)
2007 C30 1.6B momentum en bodykit (36.000 km)
1996 S40 1.8 LPI (370.000 km)
1989 440 1.7 GLE LPG (377.000 km)
1989 440 1.7 GLE injection LPG (89.000 km)
Jolly Breeze Racing
www.jollybreezeracing.nl
-
- 7th Gear member
- Berichten: 9965
- Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
- Locatie: Utrecht en Omstreken
Jolly Breeze Racing schreef:Bij mijn vorige V50 gehad, was iets van 1350 euro totaal.
Een gebruikte turbo gemonteerd zeker?anders kan het namelijk niet..
of eentje uit duitsland gehaald,dan kan het wel..
- Jolly Breeze Racing
- 5th Gear member
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: 16.10.2007 - 10:25
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Nee, officieel bij de dealer, turbo kostte 835 euro, mijn garage kan snel sleutelen denk ikRamon&Ramon schreef:Jolly Breeze Racing schreef:Bij mijn vorige V50 gehad, was iets van 1350 euro totaal.
Een gebruikte turbo gemonteerd zeker?anders kan het namelijk niet..
of eentje uit duitsland gehaald,dan kan het wel..

Kon wel een turbo kopen vanaf Marktplaats voor 250 euro, maar toch voor een nieuwe gegaan (maar volgens mij zijn het ruilturbo's voor die prijs)
Jolle
1999 V70 2.5D (570.000 km)
1998 V70 10 V (400.000 km)
1998 V70 2.5 20 V (363.500 km)
2014 VW Golf 1.2 TSI DSG (4400 km)
2010 Fiat 500 1.2 Lounge Start&Sto (122.000 km)
2014 V60 D6 Plug-in-Hybrid (10.300 km)
2009 V50 D5 R-design (103.500 km)
2004 V50 2.0D momentum, BSR tuned (136.000 km)
2007 C30 1.6B momentum en bodykit (36.000 km)
1996 S40 1.8 LPI (370.000 km)
1989 440 1.7 GLE LPG (377.000 km)
1989 440 1.7 GLE injection LPG (89.000 km)
Jolly Breeze Racing
www.jollybreezeracing.nl
1999 V70 2.5D (570.000 km)
1998 V70 10 V (400.000 km)
1998 V70 2.5 20 V (363.500 km)
2014 VW Golf 1.2 TSI DSG (4400 km)
2010 Fiat 500 1.2 Lounge Start&Sto (122.000 km)
2014 V60 D6 Plug-in-Hybrid (10.300 km)
2009 V50 D5 R-design (103.500 km)
2004 V50 2.0D momentum, BSR tuned (136.000 km)
2007 C30 1.6B momentum en bodykit (36.000 km)
1996 S40 1.8 LPI (370.000 km)
1989 440 1.7 GLE LPG (377.000 km)
1989 440 1.7 GLE injection LPG (89.000 km)
Jolly Breeze Racing
www.jollybreezeracing.nl
- V480-S60
- Geartronic member
- Berichten: 20788
- Lid geworden op: 18.07.2005 - 12:25
- Locatie: La Grande Verriere
Wow, doe mij die dealer. Dit is naar verhouding wel heel goedkoop. € 2.000,- is een vaker gehoord bedrag.Jolly Breeze Racing schreef:Nee, officieel bij de dealer, turbo kostte 835 euro, mijn garage kan snel sleutelen denk ikRamon&Ramon schreef:Jolly Breeze Racing schreef:Bij mijn vorige V50 gehad, was iets van 1350 euro totaal.
Een gebruikte turbo gemonteerd zeker?anders kan het namelijk niet..
of eentje uit duitsland gehaald,dan kan het wel..![]()
VOLVO FOR LIFE
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)
-
- 7th Gear member
- Berichten: 9965
- Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
- Locatie: Utrecht en Omstreken
Ben dan benieuwd welke dealer dat is.
Als je de turbo ex btw en het arbeidsloon,ongeveer drie uur plus het spoelen bij elkaar optelt kom je hoger uit dan 1350 euro.
Of ze moeten het spoelen niet gedaan hebben,dat kan ook,maar is niet echt slim.
Een oliewissel is al ruim 100 euro,of ook niet gedaan?
Als je de turbo ex btw en het arbeidsloon,ongeveer drie uur plus het spoelen bij elkaar optelt kom je hoger uit dan 1350 euro.
Of ze moeten het spoelen niet gedaan hebben,dat kan ook,maar is niet echt slim.
Een oliewissel is al ruim 100 euro,of ook niet gedaan?
-
- 7th Gear member
- Berichten: 9965
- Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
- Locatie: Utrecht en Omstreken
Jouwe staat bij Verkerk,neem ik aan?V480-S60 schreef:Wow, doe mij die dealer. Dit is naar verhouding wel heel goedkoop. € 2.000,- is een vaker gehoord bedrag.Jolly Breeze Racing schreef:Nee, officieel bij de dealer, turbo kostte 835 euro, mijn garage kan snel sleutelen denk ikRamon&Ramon schreef:
Een gebruikte turbo gemonteerd zeker?anders kan het namelijk niet..
of eentje uit duitsland gehaald,dan kan het wel..![]()
- Jolly Breeze Racing
- 5th Gear member
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: 16.10.2007 - 10:25
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Zwettegarage in Sneek, auto was al ingeruild, dus ik neem aan dat ze alles wel conform de voorschriften hebben gedaan.Ramon&Ramon schreef:Ben dan benieuwd welke dealer dat is.
Als je de turbo ex btw en het arbeidsloon,ongeveer drie uur plus het spoelen bij elkaar optelt kom je hoger uit dan 1350 euro.
Of ze moeten het spoelen niet gedaan hebben,dat kan ook,maar is niet echt slim.
Een oliewissel is al ruim 100 euro,of ook niet gedaan?
Eerlijk gezegd hebben ze me wat korting gegeven, zat te wachten op mijn nieuwe toen de turbo overleed.
Jolle
1999 V70 2.5D (570.000 km)
1998 V70 10 V (400.000 km)
1998 V70 2.5 20 V (363.500 km)
2014 VW Golf 1.2 TSI DSG (4400 km)
2010 Fiat 500 1.2 Lounge Start&Sto (122.000 km)
2014 V60 D6 Plug-in-Hybrid (10.300 km)
2009 V50 D5 R-design (103.500 km)
2004 V50 2.0D momentum, BSR tuned (136.000 km)
2007 C30 1.6B momentum en bodykit (36.000 km)
1996 S40 1.8 LPI (370.000 km)
1989 440 1.7 GLE LPG (377.000 km)
1989 440 1.7 GLE injection LPG (89.000 km)
Jolly Breeze Racing
www.jollybreezeracing.nl
1999 V70 2.5D (570.000 km)
1998 V70 10 V (400.000 km)
1998 V70 2.5 20 V (363.500 km)
2014 VW Golf 1.2 TSI DSG (4400 km)
2010 Fiat 500 1.2 Lounge Start&Sto (122.000 km)
2014 V60 D6 Plug-in-Hybrid (10.300 km)
2009 V50 D5 R-design (103.500 km)
2004 V50 2.0D momentum, BSR tuned (136.000 km)
2007 C30 1.6B momentum en bodykit (36.000 km)
1996 S40 1.8 LPI (370.000 km)
1989 440 1.7 GLE LPG (377.000 km)
1989 440 1.7 GLE injection LPG (89.000 km)
Jolly Breeze Racing
www.jollybreezeracing.nl
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27502
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Klopt inderdaad wat jij zegt.Ramon&Ramon schreef:Turbo kost 835 ex BTW
Onderdeelnummer is:36002265.
Dan arbeidsloon en het spoelen van het inlaattraject plus de intercooler,
1500 euro ga je niet redden,wordt wel een hoger bedrag vrees ik.
Verder is de auto ook helemaal nagelopen om te kijken wat er eventueel moet gebeuren voor de apk, blijkt gelukkig niets spannends te zijn

Paar lampjes en de ruitenwisserbladen die ik zelf ook al vervangen wilde hebben.
Ook bleek er nog een aandrijfas niet helemaal fris meer te zijn, dus ook dat wordt er nog bij opgeteld en dan kwam het totaal bedrag rond de 2000/2100 euro en kunnen we hoogstwaarschijnlijk uiterlijk dinsdag weer met de V50 rond crossen

'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- Jumpman
- 4th Gear member
- Berichten: 604
- Lid geworden op: 27.09.2010 - 20:20
- Locatie: Noord-Brabant
Nou dan hoop ik maar dat je na as. dinsdag er weer voor een hele tijd tegenaan kunt.
Want zo'n uitgave doe je natuurlijk niet voor niks.
Sterkte.
Want zo'n uitgave doe je natuurlijk niet voor niks.
Sterkte.
2022: Volvo XC40 Pure Electric SM Plus Fjord Blue 20" MY Early 2023
2019: Mercedes-Benz A180d Business Solution AMG Limousine
2016: Renault Talisman 1.6 dCi 130pk Intense Limousine.
2013: Volvo V40 D2 R-Design MY14
2010: Volvo V50 D2 Sport MY11
2007: Honda Civic 2.2 cdti Executive
2019: Mercedes-Benz A180d Business Solution AMG Limousine
2016: Renault Talisman 1.6 dCi 130pk Intense Limousine.
2013: Volvo V40 D2 R-Design MY14
2010: Volvo V50 D2 Sport MY11
2007: Honda Civic 2.2 cdti Executive
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27502
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Dank u:)
Ik mag ook hopen dat we er voor nu weer een flinke poos tegenaan kunnen, heb dit jaar een aardig bedrag uitgegeven aan onderhoud/reparaties voor de auto
Ik mag ook hopen dat we er voor nu weer een flinke poos tegenaan kunnen, heb dit jaar een aardig bedrag uitgegeven aan onderhoud/reparaties voor de auto
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Berichten: 15305
- Lid geworden op: 13.04.2008 - 12:18
- Locatie: Thuis
- Contacteer:
Hopelijk kan je er nu weer een aantal jaar tegenaan...
- Jolly Breeze Racing
- 5th Gear member
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: 16.10.2007 - 10:25
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Heb nu geen tuning meer, maar standaard al 180 pk945i schreef:Vandaar dat je nu geen tuning meer hebt Jolle?
Maar het kan zeker voor minder dan 2K, en ook goed.

Jolle
1999 V70 2.5D (570.000 km)
1998 V70 10 V (400.000 km)
1998 V70 2.5 20 V (363.500 km)
2014 VW Golf 1.2 TSI DSG (4400 km)
2010 Fiat 500 1.2 Lounge Start&Sto (122.000 km)
2014 V60 D6 Plug-in-Hybrid (10.300 km)
2009 V50 D5 R-design (103.500 km)
2004 V50 2.0D momentum, BSR tuned (136.000 km)
2007 C30 1.6B momentum en bodykit (36.000 km)
1996 S40 1.8 LPI (370.000 km)
1989 440 1.7 GLE LPG (377.000 km)
1989 440 1.7 GLE injection LPG (89.000 km)
Jolly Breeze Racing
www.jollybreezeracing.nl
1999 V70 2.5D (570.000 km)
1998 V70 10 V (400.000 km)
1998 V70 2.5 20 V (363.500 km)
2014 VW Golf 1.2 TSI DSG (4400 km)
2010 Fiat 500 1.2 Lounge Start&Sto (122.000 km)
2014 V60 D6 Plug-in-Hybrid (10.300 km)
2009 V50 D5 R-design (103.500 km)
2004 V50 2.0D momentum, BSR tuned (136.000 km)
2007 C30 1.6B momentum en bodykit (36.000 km)
1996 S40 1.8 LPI (370.000 km)
1989 440 1.7 GLE LPG (377.000 km)
1989 440 1.7 GLE injection LPG (89.000 km)
Jolly Breeze Racing
www.jollybreezeracing.nl
- ewing
- 2nd Gear member
- Berichten: 241
- Lid geworden op: 04.04.2008 - 17:34
Hey Ferdi! Een hele hoop geld, maar ik mag toch echt hopen dat je nu dan toch echt zorgeloos tot 400.000km doorkunt! 

Volvo V50 2.0D Momentum - 09 / 2004 - tuned by Fasttech (165pk / 405Nm) - 17 inch Sagitta velgen - K & N inlegfilter - Intrax verlagingsveren (-30mm) - xenon 4300K
Mazda MX-5 1.8 NA - 1994 - 130 pk - British racing green
Mazda MX-5 1.8 NA - 1994 - 130 pk - British racing green
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27502
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Ik mag het ook hopen, heb gisteren de onderhoudskosten en reparaties eens bij elkaar opgeteld van dit jaar en kwam uit op een bedrag waar ik aardig verdrietig van werd.
Heb ook nog een bevriende Peugeotmonteur gesproken en die denkt dat de vorige eigenaar van mijn auto misschien toch minder zuinig is geweest dan ik dacht.
Afijn, we kunnen er nu hopelijk nu wel weer een poos tegenaan
Heb ook nog een bevriende Peugeotmonteur gesproken en die denkt dat de vorige eigenaar van mijn auto misschien toch minder zuinig is geweest dan ik dacht.
Afijn, we kunnen er nu hopelijk nu wel weer een poos tegenaan
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27502
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Hmm...
Ben net gebeld door de dealer, turbo is vervangen en er is een complete aandrijfas vervangen.
Ook was er nog minder leuk nieuws
De hele uitlaat zit vanbinnen compleet onder de olie met als resultaat dat de stoomboot van Sinterklaas er niets bij is en er schijnt nog ergens een bijgeluid te zijn waarvan ze niet weten wat het is.
Dit alles maakt het kostenplaatje nog hoger en weet zo ondertussen niet meer wat handigheid is.
Een 2e hands uitlaat heb ik net al naar gezocht en kan natuurlijk weer niet de goede vinden...
Ben net gebeld door de dealer, turbo is vervangen en er is een complete aandrijfas vervangen.
Ook was er nog minder leuk nieuws

De hele uitlaat zit vanbinnen compleet onder de olie met als resultaat dat de stoomboot van Sinterklaas er niets bij is en er schijnt nog ergens een bijgeluid te zijn waarvan ze niet weten wat het is.
Dit alles maakt het kostenplaatje nog hoger en weet zo ondertussen niet meer wat handigheid is.
Een 2e hands uitlaat heb ik net al naar gezocht en kan natuurlijk weer niet de goede vinden...
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- Morgenstond
- 5th Gear member
- Berichten: 1867
- Lid geworden op: 26.08.2010 - 19:41
- Locatie: Den Haag
Hm, hadden ze dat niet kunnen melden voordat ze de turbo en aandrijfas gingen vervangen? Nu ben je financieel gezien eigenlijk verplicht om er nog een flink bedrag tegenaan te gooien...
2017 - heden: S40 phase II 1.8 AT (2004)
2011 - 2017: S60 2.4T AT (2001)
2010 - 2011: S80 2.9 AT (2000)
2008 - 2011: S40 1.8 AT (1996)
2011 - 2017: S60 2.4T AT (2001)
2010 - 2011: S80 2.9 AT (2000)
2008 - 2011: S40 1.8 AT (1996)
-
- 8th Gear member
- Berichten: 12728
- Lid geworden op: 07.10.2006 - 20:26
Je zal haast wel verder moeten nu, kapot brengt hij ook niks op en gerepareerd kan hij misschien weer een tijd mee...Je hebt nu zo'n beetje de duurste dingen wel gehad....
Vervelend!

Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27502
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Zo erg als mijn uitlaat eraan toe is hadden zij van te voren ook niet aan zien komen.Morgenstond schreef:Hm, hadden ze dat niet kunnen melden voordat ze de turbo en aandrijfas gingen vervangen? Nu ben je financieel gezien eigenlijk verplicht om er nog een flink bedrag tegenaan te gooien...
Verplicht ben ik het niet, maar de auto is ook geen cent waard zoals hij er momenteel bij staat.
Dat mag ik echt hopen, als dit alles achter de rug is zit ik dit jaar zonder te overdrijven over de 8000 euro aan reparatiekosten.945i schreef:Je zal haast wel verder moeten nu, kapot brengt hij ook niks op en gerepareerd kan hij misschien weer een tijd mee...Je hebt nu zo'n beetje de duurste dingen wel gehad....Vervelend!
Verklaar mezelf ook echt gek dat ik de auto er niet eerder uit heb gedaan.
Maar de keuze is gemaakt.... de V50 wordt ook deze keer nog gerepareerd en voor 90% zekerheid durf ik te vermelden dat hij er in de loop van volgend jaar uit gaat.
Verklaar me gek na deze kosten, maar mijn ouders hebben hetzelfde gehad met een vorige auto van hun en je wil niet weten hoeveel rust het geeft om nu een andere auto te hebben die het wel gewoon blijft doen.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 27502
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Ondertussen de dealer nog aan de telefoon gehad en aangezien ook zij de reparatiekosten bizar hoog vinden zijn ze druk bezig geweest om te kijken of het niet goedkoper kan.
Of dat gelukt is hoor ik morgen.
Loop nog altijd ontzettend te balen over wat er nu gebeurd is, maar ben ondertussen wel iets "afgekoeld"...
Zoals mijn pa vandaag ook nog zei, er is dit jaar ontzettend veel vervangen wat er als het goed is ook weer een poos tegenaan kan.
Met dit in het achterhoofd gaan we volgend jaar tegemoet en dan zien we wel verder.
Ben alleen erg benieuwd naar het gevoel dat ik heb zodra ik weer in de Volvo zit
Of dat gelukt is hoor ik morgen.
Loop nog altijd ontzettend te balen over wat er nu gebeurd is, maar ben ondertussen wel iets "afgekoeld"...
Zoals mijn pa vandaag ook nog zei, er is dit jaar ontzettend veel vervangen wat er als het goed is ook weer een poos tegenaan kan.
Met dit in het achterhoofd gaan we volgend jaar tegemoet en dan zien we wel verder.
Ben alleen erg benieuwd naar het gevoel dat ik heb zodra ik weer in de Volvo zit
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D