Dat lijkt erop dat de handgreep aan de buitenzijde en de handgreep aan de binnenzijde niet meer verbonden zijn met het slotmechanisme.
De de handgreep aan de buitenzijde is met een stangetje met het slotmechanisme verbonden en de andere handgreep met een kabel.
Het zou kunnen zijn dat er iets los zit of 'lam' is aan het slotmechanisme.
Hoe je er evt. bij kunt komen bij een gesloten deur weet ik helaas niet.
Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
Als die idd afzonderlijk zijn verbonden lijkt het me misschien waarschijnlijker dat ondanks dat de pin omhoog gaat, de vergrendeling niet daadwerkelijk van de deur gaat.
Nou heb ik gelukkig nog garantie, maar ik ben idd wel benieuwd hoe de garage dit met dichte deur op gaat lossen...?
Citroen c4 grand picasso zwart, 1.6thp my 2012
Ix35 my 2010 2.0 benzine I-catcher
V70 D5 my03, donkerblauw RTI, HU803, volleder
Renault Espace 2.0 16V LPG-G3 (donkergrijs) my00
VW Passat variant 1.9 TDI (d.blauw) my99
Renault Laguna (d.blauw) LPG-G3
Renault Megane Coupé (kanariegeel) 1.6
Citroën Saxo 1.1 (blauw) my97[/s][/size]
Denk het niet, het is geen pech onderweg waardoor ik stil kom te staan tenslotte. Ik weet niet welk deel vh mechanisme ze dan bedienen, en waar bij mij het probleem zit natuurlijk...
Moet je er door stil komen te staan? Als je woonplaatsservice hebt, ik zou ze gewoon laten komen en doen of je gekke henkie bent. En of ze iets kunnen... dat zie je dan ter plekke wel... Al neem ik aan dat ze bij Volvo die trucjes ook wel zullen kennen.
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl. 2001 V70 2.4T , The Swedish King.
Als ze een gaatje boren valt niet zo op hoor, ze vullen het op, het gaat dan om een gaatje van 8 mm geloof ik! Denk niet dat je de garage aansprakelijk kunt stellen voor een nieuw deurpaneel, deze kost iets van 250 euro! Als het je stoort kun je nog altijd keer bij een sloper kijken.
Toch de 'proletentechniek' dus
Maar die verhalen van gaatjes zullen toch ook niet uit de lucht gegrepen zijn...?
Ach met opvullen en spuiten zul je dr niet veel van zien. Maar hoop toch meer op de vishaaktechniek, ook gezien de tijd aangezien ik ivm mooie deal de v70 1,5 uur rijden verderop heb gekocht...
Neem van mij aan....bij een s60/v70 slot dat je zowel van buiten als van binnen niet meer open krijgt valt er niks meer te hengelen! De enige manier is van binnenuit op de juiste plaats door de deurbekleding heenboren!