Hallo,
Heeft er iemand ervaring met het gebruik van speciale lpg bougies?
vr gr Koster
speciale lpg bougie van NGK
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 102
- Lid geworden op: 17.03.2008 - 23:47
- Locatie: Lochristi
Nee, geen ervaring mee. Eventjes overwogen, maar toen ik de prijs zag :shock:
Mijn LPG-inbouwer adviseerde de gewone bougies van NGK. Ik ben er zelf tevreden over en vind ze beter dan de stock (volvo) bougies.
Mijn LPG-inbouwer adviseerde de gewone bougies van NGK. Ik ben er zelf tevreden over en vind ze beter dan de stock (volvo) bougies.
VW Passat 1.9 TDI MY1997 90pk (200.000 km)
V70 2.4 LPG (Prins VSI + ValveCare), MY2001, 140 pk, automaat, 210.000 km
XC70 D5, MY2006, Ocean Race, 185 pk, geartronic, 210.000 km
V70 2.4 LPG (Prins VSI + ValveCare), MY2001, 140 pk, automaat, 210.000 km
XC70 D5, MY2006, Ocean Race, 185 pk, geartronic, 210.000 km
- Akkoord
- 2nd Gear member
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 01.02.2010 - 21:22
- Locatie: Rundhausen , flach am Kaisersbach , 288 km NO van Gent
Sluit me geheel aan bij Avalanche ; de standaard NGK's doen het prima , en zie geen meerwaarde in duurdere bougies.
V70 2.4 140pk 2001 LPI ; ben nog op zoek naar een set 17 inch Canopus velgen...PM me!
Piep- en Kraak-plastic-line.
Magneti-Marelli-gasklephuis-line.
Aircocompressor-inschakelschok-line.
Sponsoring van de lokale Volvo-dealer reken ik niet tot mijn kerntaken.
Piep- en Kraak-plastic-line.
Magneti-Marelli-gasklephuis-line.
Aircocompressor-inschakelschok-line.
Sponsoring van de lokale Volvo-dealer reken ik niet tot mijn kerntaken.
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 102
- Lid geworden op: 17.03.2008 - 23:47
- Locatie: Lochristi
Bij het op gas draaien met de gewone bougies viel de motor soms diep terug in de toeren. Ook iedere keer bij het inschakelen van de aircopomp viel de motor verontrustend diep in de toeren terug. Met de NGK bougies is dat niet het geval.jpwg001 schreef:Waarom vind je NGK beter? Ook voor een benzineblok?
VW Passat 1.9 TDI MY1997 90pk (200.000 km)
V70 2.4 LPG (Prins VSI + ValveCare), MY2001, 140 pk, automaat, 210.000 km
XC70 D5, MY2006, Ocean Race, 185 pk, geartronic, 210.000 km
V70 2.4 LPG (Prins VSI + ValveCare), MY2001, 140 pk, automaat, 210.000 km
XC70 D5, MY2006, Ocean Race, 185 pk, geartronic, 210.000 km
-
- 6th Gear member
- Berichten: 4924
- Lid geworden op: 03.01.2010 - 14:38
- Locatie: Eindhoven
En is NGK de standaard gebruike bougie, of zit er Bosch in? Of iets anders...Avalanche schreef:Bij het op gas draaien met de gewone bougies viel de motor soms diep terug in de toeren. Ook iedere keer bij het inschakelen van de aircopomp viel de motor verontrustend diep in de toeren terug. Met de NGK bougies is dat niet het geval.jpwg001 schreef:Waarom vind je NGK beter? Ook voor een benzineblok?
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 102
- Lid geworden op: 17.03.2008 - 23:47
- Locatie: Lochristi
Nu zit er dus NGK in. Wat er vroeger in zat, weet ik niet, maar hij was toen dealeronderhouden, dus ik veronderstel "volvo" bougies.
VW Passat 1.9 TDI MY1997 90pk (200.000 km)
V70 2.4 LPG (Prins VSI + ValveCare), MY2001, 140 pk, automaat, 210.000 km
XC70 D5, MY2006, Ocean Race, 185 pk, geartronic, 210.000 km
V70 2.4 LPG (Prins VSI + ValveCare), MY2001, 140 pk, automaat, 210.000 km
XC70 D5, MY2006, Ocean Race, 185 pk, geartronic, 210.000 km