D2 (115 pk) vs. 1.6d (109 pk)

Dit is de rubriek voor de 30, 40 en 50 series vanaf bouwjaar 2004.
Gebruikersavatar
Edgar
5th Gear member
Berichten: 1340
Lid geworden op: 23.03.2007 - 13:32

Dat probleem heb ik idd ook niet met de D2
Volvo V50 D2 R-Design MY11, Professionel Line, 17"; Cratus, Off black vulcaflex/ agnes creme Leder, Privacy Glas, Ice White.

BMW 120i
VW Passat 2.0 TDI High Line die weg gaat
Gebruikersavatar
PeeJay
4th Gear member
Berichten: 709
Lid geworden op: 05.06.2008 - 11:03

bart simpson schreef:lastig he om zelf een poging te doen milieuvriendelijk te zijn door gewoon een rustigere rijstijl aan te wennen?
Die rijstijl heb ik al enorm aangepast. Met de auto althans.
Ik heb mijn auto zelfs gekozen als 25% versie ipv 20%, puur omdat ik mijn uitvoering mooier vind :)

Dus mijn liefde voor auto's gaat voor mijn portefeuille. Dus die extra maatregel zou ik ook prima vinden, maar denk dat het technisch gezien een bijzonder lastig verhaal gaat worden.
En dat zeg ik niet als 'belasting-ontduikende aso', maar als technisch ingenieur.

[on-topic]

Martin, denk ook dat je eens met je D2 langs de garage moet :)
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
Volvo S40 MY2012 DRIVe, Ice White, Business Edition Pro, Winter line
Volvo 480 GT Turbo 1995, Paris Blue
Volvo C30 1.6D Sport MY09 BSR, Electric Silver, Season Line, Business Line 1, Bodykit, dual exhaust
Gebruikersavatar
bart simpson
Geartronic member
Berichten: 22418
Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
Locatie: Torslanda
Contacteer:

we gaan het afwachten
Volvo for life
t5power
5th Gear member
Berichten: 2124
Lid geworden op: 02.07.2009 - 21:02

945i schreef:Een beetje agent heeft daar een neus voor.
Alhoewel ik er geen ben, kan ik ze er ook wel uithalen op de weg.
haha komop zeg, op basis van vooroordelen mensen een beetje van de weg plukken? Dan hoeven we als volvo rijder niet echt bang te zijn dus.

Een dergelijk plan is gewoon niet uitvoerbaar, niemand heeft mij nog kunnen overtuigen m.b.t. uitvoerbaarheid van zo'n maatregel.
Gebruikersavatar
bart simpson
Geartronic member
Berichten: 22418
Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
Locatie: Torslanda
Contacteer:

Dat hoeft niemand ook, jij bent verantwoordelijk voor jouw auto, de kans is reëel aanwezig dat iemand het daar op enig moment met jou over wil gaan hebben
Volvo for life
t5power
5th Gear member
Berichten: 2124
Lid geworden op: 02.07.2009 - 21:02

bart simpson schreef:Dat hoeft niemand ook, jij bent verantwoordelijk voor jouw auto, de kans is reëel aanwezig dat iemand het daar op enig moment met jou over wil gaan hebben
Je bedoelt dat men (de overheid) het op een gegeven moment met mij over mijn auto wil hebben? Met dan een vraag of hij wel of niet getuned is?
En je denkt dat mensen vervolgens eerlijk antwoorden als de auto getuned is?

Volgens mij kun je bij BSR de tuning via de diagnosestekker doen. Omgekeerd kan ook, kun je de originele fabrieksinstellingen snel weer terugzetten.
Gebruikersavatar
bart simpson
Geartronic member
Berichten: 22418
Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
Locatie: Torslanda
Contacteer:

dream on
Volvo for life
t5power
5th Gear member
Berichten: 2124
Lid geworden op: 02.07.2009 - 21:02

bart simpson schreef:dream on
Ik snap niet precies naar welke bewering je refereert (BSR en/of gesprek met overheid) maar denk je niet dat ik diegene ben die bovenstaande uitspraak zou moeten maken?

Afgezien van de uitvoerbaarheid van een dergelijke maatregel lijkt het wel alsof je achter dergelijke praktijken van de overheid staat. Je lijkt wel roomser dan de paus Bart.
Gebruikersavatar
wtr_s60
4th Gear member
Berichten: 579
Lid geworden op: 13.05.2010 - 18:58

t5power schreef:
bart simpson schreef:dream on
Je lijkt wel roomser dan de paus Bart.
Dat beweert 'ie dan zelf ook! Afbeelding
wtr_s60 schreef:
Ik ben er trouwens zeker van dat jij elke dag zonder enige uitzondering perfect tussen de lijntjes loopt en nooit iets doet wat in strijd kan zijn met de wetgeving!
bart simpson schreef:dat laatste zou ik zeker ook zeggen als ik jou was.....
Plaats reactie

Terug naar “De 30- 40 en 50 series vanaf MY 2004”