Volvo imago

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
gsx750r
6th Gear member
Contacteer:

bart simpson schreef:Tijdens die depressie ambities gehad om kampert of aannemert te worden?
man toch, wat ben jij diep gegaan zeg!
Praat me er niet van, zelfs taxi-chauffeur had ik nog als optie opengehouden.
Maar na een voorspoedig verlopen therapie ben ik toch in een Volvo terechtgekomen.

Wat zeg ik, we hebben er óók drie maar ............... wel allemaal met zomerbanden ! :D

Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
945i
8th Gear member

Wel wat trillende vingers boven de muisknop aan overgehouden? ;)
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
Niels_#
2nd Gear member

:lol:

Maarre ik denk dat ie autoverkopers bedoelde :razz:

Overigens zou de E klasse best een potentiele opvolger voor de V70 kunnen zijn of begeef ik me nu op heel erg glad ijs :oops:
945i
8th Gear member

Ik vind Mercedes hele goeie auto's maken, en ze worden weer mooier ook de laatste jaren.
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
derre
3rd Gear member

jammer dat er altijd van die gouden kettingen in rond rijden :happy1:
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

:? zag er vandaag eentje met gele nummerplaten, dat is vast een heel byzondere geweest
Volvo for life
Ben
Executive Member
Contacteer:

Mods break
Heren, zullen we weer ON TOPIC gaan.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

je moet het imago van volvo toch ergens tegen afzetten?
Volvo for life
Jacco K.
2nd Gear member

Volvo heeft er verstandig aan gedaan om zijn modellen zie de V70 en de S60 en S80 te vernieuwen.
Als Volvo zijn modellen niet had gemodeniseerd dan was het niet goed met Volvo afgelopen zie maar naar het andere Zweedse merk Saab.

Maar ik geef toe na jaren Saab te hebben gereden dat Volvo kwalitatief toch beter is qua onderhoud en rij/zit comfort.

Wat Mercedes betreft in vergelijking met Audi is dit niet zo'n patserbak.

Maar voorop staat auto rijden is emotie wat voor merk je ook kiest.
XC90 2.5t AWD Automaat, bwjr 2003
joepjazz
2nd Gear member

Gisteren even met mijn vrouw gaan kijken naar een V60...mooie auto sportief.. maar te laag te weinig ruimte voor haar contrabas en niet te vergeten althans volgens mijn vrouw niet het juiste imago dus de volgende gaat weer een v70 worden punt uit.
V70
toppertje
6th Gear member

sinds wanneer hebben vrouwen verstand van het imago van
een automerk? :roll:
geen glans zonder wrijving
joepjazz
2nd Gear member

Je begeeft je op gevaarlijk terrein met deze uitspraak!!
V70
M@rcel
6th Gear member

joepjazz schreef:dus de volgende gaat weer een v70 worden punt uit.
Stakker... ;)
broker
3rd Gear member

Het nieuwe imago van de V60 kan mij als verstokte Volvo rijder ( sinds 1978) ook niet bekoren. En hoewel mijn laatste S80 uit 2004 een kwalitatief uitstekende auto was, heb ik deze niet meer en rijd ik nu weer met een big smile in mijn S90 ( waar ik bij aanschaf van de s80 destijds geen afscheid van kon nemen). Jawel, de groene die Vincent van Tuil tijdens de eindejaarsmeeting zo fraai op de foto heeft gezet. Bij het imago dat deze Volvo uitstraalt, voel ik me het beste thuis: een klasse-auto, maar met andere accenten.
Ik ben er overigens van overtuigd, de mentaliteit van de Chinezen kennende, dat dit imago uit het verleden weleens weer van stal zou kunnen worden gehaald, maar dat is afwachten.
Tot die tijd steek ik van tijd tot tijd maar wat extra dukaten in mijn S90 om hem in perfecte conditie te houden, tenslotte is het hoofdstuk afschrijving allang gepasseerd en iedere km is voor mij puur genieten. Waarmee ik aan de kwaliteit en het comfort van de moderne Volvo's niets wil afdoen. Die is namelijk dik in orde.

Groeten, Jan.
s60magic
4th Gear member

Ik vind dat Volvo op de goede weg is, Prachtige modellen, betere wegligging en eindelijk van die vierkante dozen af. Kijk nu al uit naar de nieuwe S80.
gsx750r
6th Gear member
Contacteer:

broker schreef:....... Bij het imago dat deze Volvo uitstraalt, voel ik me het beste thuis: een klasse-auto, maar met andere accenten.......
Groeten, Jan.
Een verstokte Volvo rijder zou ik mezelf niet willen noemen en ik heb het ook al eens eerder gezegd, de 960/S90 is voor mij de laatste mooie Volvo die er gebouwd is.

Afbeelding

Hier staat een automobiel met een imago, niet zo'n eenheidsworst als tegenwoordig want hoe je het ook wendt of keert, tegenwoordig moet je steeds vaker heel goed naar het logo kijken om te weten welke auto je ziet. :twisted:

Ik baal er nog steeds van dat ik hier geen fatsoenlijke S90 heb kunnen vinden toen ik op zoek was naar een andere auto. :(

Toch de Chinezen maar eens een briefje schrijven ............ :P :P

Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
V70/2.4D/2003
8th Gear member

@ gsx750r, dan loop je het risico de ze een auto gaan bouwen die wel het model heeft maar voor de rest vervaardigd is met hulp van panlatten en alufolie, denk eventjes terug aan de Landwind!

Wat mij betreft; gekker als met de nieuwe V en S 60 moeten ze het niet maken. Volvo (en Saab) zijn altijd auto's met een eigen smoel geweest waar de degelijkheid vanaf straalde, dat mag wat mij betreft zo blijven.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
s60magic
4th Gear member

Kijk nou eens naar de TV serie Midsomer murders, Die inspector Barnaby rijd in een nieuw model S80. Dat is toch pas uitstraling!!! toch niet niet die malle vierkante bakken uit jaar nul.
gsx750r schreef:
broker schreef:....... Bij het imago dat deze Volvo uitstraalt, voel ik me het beste thuis: een klasse-auto, maar met andere accenten.......
Groeten, Jan.
Een verstokte Volvo rijder zou ik mezelf niet willen noemen en ik heb het ook al eens eerder gezegd, de 960/S90 is voor mij de laatste mooie Volvo die er gebouwd is.

Afbeelding

Hier staat een automobiel met een imago, niet zo'n eenheidsworst als tegenwoordig want hoe je het ook wendt of keert, tegenwoordig moet je steeds vaker heel goed naar het logo kijken om te weten welke auto je ziet. :twisted:

Ik baal er nog steeds van dat ik hier geen fatsoenlijke S90 heb kunnen vinden toen ik op zoek was naar een andere auto. :(

Rob
toppertje
6th Gear member

s60magic schreef:Kijk nou eens naar de TV serie Midsomer murders, Die inspector Barnaby rijd in een nieuw model S80. Dat is toch pas uitstraling!!! toch niet niet die malle vierkante bakken uit jaar nul.
gsx750r schreef:
Groeten, Jan.

Rob
oef!
ik pak vast de borrelnootjes en een pilsje erbij. :D
geen glans zonder wrijving
Msuidgeest
Geartronic member
Contacteer:

Inderdaad. Of liever genever, dat valt zwaarder.

Broker, komt er maar in! Uw en mijn auto wordt afgefikt :silly:
Mark

Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.

[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”