Hallo,
heb een vraag betreffende de HU1205. Heb nu een SC-900 radio in mijn C70 (1998) zitten, met het goed klinkende Dolby Prologic systeem. Echter werkt de cd wisselaar in de SC-900 niet meer. Wil er eigenlijk navigatie in zetten.
Dus mijn oog viel op de HU1205, maar behoud ik dan het Dolby Prologic Systeem? Of werkt het dolby systeem enkel met de SC900?
Mvg,
Bjorn
HU1205 Dolby?
- Oceanracer
- Geartronic member
Een HU1205 is een stereoradio, dus geen Prologic.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Correct. Er is geen aparte aansturing voor je centerspeaker aanwezig. Aansluiten kan wel , maar gaat je niet bekoren Audi-wise denk ik (klinkt echt nergens naar dan).
Eventueel kun je overwegen een aux/USB/iPod aansluiting aan je sc radio te knopen, dan blijft alles as is en heb je voor het geld wat je aan een HU uitgeeft een iPod touch en iPod ingang...
Eventueel kun je overwegen een aux/USB/iPod aansluiting aan je sc radio te knopen, dan blijft alles as is en heb je voor het geld wat je aan een HU uitgeeft een iPod touch en iPod ingang...
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.