nu heb ik ookal de prijs gekregen voor te chippen van heico van 136 naar 168pk kost 500euro , is dat te te doen ?
Met een kleine aanpassing krijg je een T5 uitlaat onder iedere C30. Wij hebben al een dubbele T5-uitlaat van Ferrita onder een 1.6D gemaakt. Gaat prima.nicowv schreef:hey wat heb je btaald voor die uitlaat ? ik ben gaan horen voor een dubbele dubbele uitlaatvan heico (die op de rode van hun site) maar blijkt enkel voor de 5pitters te zijn en niet voor de 2.0D ,spijtig wxant die vind ik stukken mooier en alternatiebven ken ik niet echt
nu heb ik ookal de prijs gekregen voor te chippen van heico van 136 naar 168pk kost 500euro , is dat te te doen ?
Ik weet niet of je nog interesse hebt in mijn uitlaat maar die was €425 ex btwnicowv schreef:hey wat heb je btaald voor die uitlaat ? ik ben gaan horen voor een dubbele dubbele uitlaatvan heico (die op de rode van hun site) maar blijkt enkel voor de 5pitters te zijn en niet voor de 2.0D ,spijtig wxant die vind ik stukken mooier en alternatiebven ken ik niet echt
Ben weer terug van weggeweest...volgens mij weet ik welke 1.6D dat is MarcMarc schreef:Met een kleine aanpassing krijg je een T5 uitlaat onder iedere C30. Wij hebben al een dubbele T5-uitlaat van Ferrita onder een 1.6D gemaakt. Gaat prima.nicowv schreef:hey wat heb je btaald voor die uitlaat ? ik ben gaan horen voor een dubbele dubbele uitlaatvan heico (die op de rode van hun site) maar blijkt enkel voor de 5pitters te zijn en niet voor de 2.0D ,spijtig wxant die vind ik stukken mooier en alternatiebven ken ik niet echt