Bekerhouder naast autoradio (V70)

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
Plaats reactie
Tandmac
2nd Gear member
Contacteer:

Hey jongens ( en dames),
je kan in de uitsparing van de telefoon naast de autoradio (S60 S80 en V70) optioneel een bekerhouder plaatsen.

Heeft iemand deze houder en kan je er flesjes in plaatsen
zonder dat die er in de eerste de beste bocht er uit vliegen..?

Met flesjes bedoel ik niet een fles van 1L maar eerder de courante 0,5 L frisdrankjes.

In de bekerhouder van de armsteun(optie) van de V70 is het allesinds hopleoos.
Het DUIDELIK is een bekerhouder ;-)
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Een fles valt dan overal uit, de diepte van de bekerhouder is maar een cm of 5-6, een flessenhouder tref je aan de achterkant van je middenconsole, geschikt tot 1,5 flessen.
Tandmac
2nd Gear member
Contacteer:

bart simpson schreef:Een fles valt dan overal uit, de diepte van de bekerhouder is maar een cm of 5-6, een flessenhouder tref je aan de achterkant van je middenconsole, geschikt tot 1,5 flessen.
eb j 't reeds geprobeerd, of ..... is 't een gokje Beste B.S.?
De bekerhouder is hoger, en anders qua concept dan die in de armsteun.

Ik laat de midden console liever gesloten want die is niet echt makkelijk in gebruik en is zaaaalig als armsteun!
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

De bekerhouder in het dashboard kent een diepte bedoeld voor een bekertje of een blikje.
En idd, ik heb het geprobeerd, je hoeft de armsteun er niet voor te openen, in de bekleding van je tunnelconsole (achter) zitten 2 "maantjes" daarin staat de voet van de fles en als je de afvalzakhouder omhoog klapt staat een 1,5ltr fles als een huis.
Volvo for life
Tandmac
2nd Gear member
Contacteer:

bart simpson schreef:...... in de bekleding van je tunnelconsole (achter) zitten 2 "maantjes" daarin staat de voet van de fles en als je de afvalzakhouder omhoog klapt staat een 1,5ltr fles als een huis.
Klopt, maar de afvalzakhouder hebben we niet, dat is een optie.
(De maantjes waren gratis !!)
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Die beugel is volgens mij std. op alle V70's.
Bij een oud tyoe van 2004 zitten er uitsparingen om hem op te wippen en op het nw type van 2004 zitten er randjes aan.
Tandmac
2nd Gear member
Contacteer:

't Was (en is nog steeds) een optie....
Opties V70
Onze V70 is nieuw (in april 2006 één jaartje)
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

de voorziening hoort idd niet op de base en de kinetic, voor de rest van de modellen is deze voorziening wel std.
Tandmac
2nd Gear member
Contacteer:

De bekerhouder van de V70 is er gekomen.
Met een klein verticaal schroefje belet ik de twee grijparmen dat ze helemaal openkomen.

Zo past er nu perfect een 50 cl flesje of een blikje in zonder dat je in een bocht naar alles moet gaan zoeken.
(En dat alles onder de cola of het water zit.)

tip,
het schroefje moet je naast de rechter grijparm schroeven (niet links zoals ik deed, want daar zit er onder in de steun een veer)

Doe een elastiekje rond de grijpers, plaats er dan een flesje in, en schroef dan je vijsje aan...
5 minuten werk!
Thom
5th Gear member

Ik laat de midden console liever gesloten want die is niet echt makkelijk in gebruik en is zaaaalig als armsteun!
Eerlijk gezegd begrijp ik één ding niet: je V70 is van na de facelift, dan heb je toch bekerhouders tussen de versnellingspook en de armsteun? Die vind ik iig superhandig, en 's avonds zijn ze nog eens verlicht ook! Die in de armsteun lijkt mij ook niet echt praktisch, aangezien die nogal ver naar achteren zit (en zodoende dus ook zn functie als leuning grotendeels verliest :( ).

Thom
Tandmac
2nd Gear member
Contacteer:

Naast de handrem zit er geen bekerhouder.
Dat is een opbergruimte die af te sluiten is met een (rol)luikje.
En zit vol met "spullen" van de Vrouw en m'n iPod video heeft daar ook z'n plaats in gevonden.
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”