automatische vergrendeling bij vertrek.

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
945i
8th Gear member

Dank u :)

Van de week nog bij een klein winkelpleintje in een dorpje in de buurt, staat er een Range Rover naast mijn auto geparkeerd, ik zie de dame van de auto weglopen maar merk op dat de lampen nog branden.
Op het zelfde moment zie ik een leuke Nokia liggen op het dashboard en dat de deuren niet op slot zijn...
Dus ik roep mevrouw terug omdat dit toch wel ingaat tegen mijn gezonde verstand..;)
De dame; "oja, bedankt! Ik kom nog wel uit Rotterdam!".
Vervolgens doet ze de lichten uit en haalt ze haar telefoon uit de auto en loopt weer weg zonder de auto af te sluiten... :)
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
945i
8th Gear member

@ Alex, Je hebt Drenthe en Drenthe hè.... ;)

Vertel Han.. :shock:
Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
Hans oet Twent
8th Gear member

945i schreef:@ Alex, Je hebt Drenthe en Drenthe hè.... ;)

Vertel Han.. :shock:
Uit topic MMVDD;
@Madd;
Ik weet nog een hele goede delicatessen zaak in het Oostn van het land met heerlijke Kaas en nog veel meer lekkere dingen op de plank..... ha ha ha.

Waar ik zo meteen op de fiets naar toe kan. Ik heb nl mijn auto zojuist met het handje gewassen en de ruitenwissers weer in de normale stand gezet. Dat natuurlijk halfhangend in de auto de auto op contact gezet en weer van het contact af. Waarschijnlijk heb ik de lock knop in een waas van verstandverbijstering in gedrukt en de sleutels in het contact laten zitten. Vervolgens doe ik de deur dicht... En guess what, ja hoor auto op slot en de sleutels er in.
Moeders heeft het andere setje in de tas en die is in de winkel...
Hoe dom/stom kun je zijn.... Dus Hannie kan zo op het fietsje door de regen de sleutels op halen Ha ha ha ha.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”