Stekker gevonden....
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
de kans dat die gaan werken is een stuk groter dan dat je dsa werkend gaat krijgenmarkk08 schreef:Een paar mistlampen op aansluiten? Volgens mij mis ik je grap een beetje..?
Volvo for life
-
- 5th Gear member
Niet op letten.markk08 schreef:Een paar mistlampen op aansluiten? Volgens mij mis ik je grap een beetje..?
Echter, B Simpson heeft wel gelijk. DSA bouw je er niet zo maar even in. Er is wel een topic over geweest wat het kan zijn, had volgens mij iets met kinderstlot / alarm te maken.
-
- 1st Gear member
Ik ben al wat verder maar nu zegt iemand op het S40 forum dat dit de stekker van de passagiersairbag is, maar deze heb ik al in me auto (de stickers op me ruit, en in me passagiersdeur zit ook een controle sticker van de airbag), en in me dashboard staat het ook, dus zou het kunnen dat de gele stekker van het alarm is? Want het lijkt me stug dat hij niet aangesloten is vanaf de fabriek van volvo, want hij is speciaal achter me radio geklikt...
-
- 7th Gear member
die kabelbomen zijn bij elk type hetzelfde van dat bouwjaar,dus je hebt vaak stekkers over,ook onder de motorkap zie je loze stekkers zitten..
- Iroll
- 6th Gear member
Als je gaat zoeken vind je idd nog veel meer van die loze stekkers. Als je het perse uit wil gaan zoeken: zoek een bedradingsschema op, kijk welke kleur de bedrading v.d. stekker heeft en ga lekker een avondje puzzelen mbv het bedradingsschema.
-
- 5th Gear member
1 is sowieso bedoeld om je kinderslot te bedienen achter en 1 heeft betrekking op een al dan niet aanwezig alarmsysteem. Dit is wat de dealer me heeft verteld.
-
- 7th Gear member
Bart Giesen schreef:1 is sowieso bedoeld om je kinderslot te bedienen achter en 1 heeft betrekking op een al dan niet aanwezig alarmsysteem. Dit is wat de dealer me heeft verteld.
Maar dat is niet aan de orde bij een V40 uit 1997
-
- 5th Gear member
Oeps, idd scuzi!Ramon&Ramon schreef:Bart Giesen schreef:1 is sowieso bedoeld om je kinderslot te bedienen achter en 1 heeft betrekking op een al dan niet aanwezig alarmsysteem. Dit is wat de dealer me heeft verteld.
Maar dat is niet aan de orde bij een V40 uit 1997
-
- 7th Gear member
die draadbomen waren toen allemaal hetzelfde, dus je houdt stekkers over bij de goedkopere uitvoeringen.
dat is trouwens bij elk merk auto zo..
dat is trouwens bij elk merk auto zo..