Hallo
Vandaag is in mijn volvo v40 Stationwagen 1.9 d Europa 1999 de linker gordel spanner stuk gegaan.
Kan je deze zelf vervanger of zit hier nog iets van een airbag aanvast
Greetz
Dungeon
Gordel spanner vervangen
-
- 7th Gear member
Je moet wel op je vingers letten als je daar aan gaat sleutelen..
je kunt hem deactiveren met het rode knopje op de spanner.
Doe je dat niet en hij ontploft,ben je een paar vingers armer en dat doet erg pijn kan ik je verzekeren!
je kunt hem deactiveren met het rode knopje op de spanner.
Doe je dat niet en hij ontploft,ben je een paar vingers armer en dat doet erg pijn kan ik je verzekeren!
-
- Starter
Hoi
wat kost het ongeveer als ik er een nieuwe in laat zetten door een garage bedrijf.
Denk niet dat ik het zelf ga doen.
Maar hoe kan het dat het ontploft zijn er niet twee versies. want als ik er naar kijk zie ik verder geen elektra draaiden lopen. misschien mechanische
Greetz
wat kost het ongeveer als ik er een nieuwe in laat zetten door een garage bedrijf.
Denk niet dat ik het zelf ga doen.
Maar hoe kan het dat het ontploft zijn er niet twee versies. want als ik er naar kijk zie ik verder geen elektra draaiden lopen. misschien mechanische
Greetz
-
- 5th Gear member
Huh, de gordelspanner kan toch niet ontploffen?
Dat is toch dat buisje onder het gordelmechanisme? Accu ontkoppelen, stekker ontkoppelen en losdraaien?
Meen dat je zelfs met een staafje onder in de spanner kunt voelen of het een geactiveerde of nog niet geativeerde spanner is.
Dat is toch dat buisje onder het gordelmechanisme? Accu ontkoppelen, stekker ontkoppelen en losdraaien?
Meen dat je zelfs met een staafje onder in de spanner kunt voelen of het een geactiveerde of nog niet geativeerde spanner is.
-
- 7th Gear member
Is een pyrotechnies systeem,er zit een springlading in als er een rood knopje op zit..dat werkt met een kabel die strak getrokken wordt..