Dat heb ik vaker gelezen idd!
Mmmm vandaag naar de garage geweest voor apk, blijkt dat de versnellingsbak ipv de koppeling verrot is... vandaar al die herrie. Bij de aandrijving is een rubber kapot gegaan, olie eruit gelopen en bak heeft dus hoogstwaarschijnlijk geen olie meer gezien. Ook waren er nog wat rubber hoezen kapot (bij het voorwiel) en 1 achterveer.
Is dus niet gekeurd, garage heeft hem kostenloos even op de brug gehad, klasse!
Niet zo blij mee dus, auto zou 100% zijn aldus de verkoper dus probeer ze morgen weer 'ns te bereiken want dit slaat natuurlijk nergens op... Ook al weet ik dat het bij een handelaar is en je geen garantie heb.
Ga denk maar 'ns opzoek naar een versnellingsbak als ik die betaalbaar kan vinden!
Auto loopt verder lekker, lpg installatie werkt goed enz!
Waar wordt op gelet bij APK 440?/Goedkope nieuwe koppeling?
- Oceanracer
- Geartronic member
I told you so...Oceanracer schreef:Beter nog: Eerst laten keuren en als het meevalt pas de auto daadwerkelijk aanschaffen.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
-
- 3rd Gear member
ja jongens... een auto van 350e met LPG G3 installatie plus veel opties kun je weinig van zeggen... Plus dat hij vlakbij Amsterdam stond en ik in Groningen woon. Had met hem afgesproken, bel ik hem dat ik onderweg ben zegt hij dat ze er niet zijn smiddags en ik beter een andere keer kon komen. Maargoed, had alles geregeld dus hij had hem voor het hek gezet en ik heb hem thuis overgeschreven... ik had al een autoambulance gehuurd, vader van een kameraad mee met een zware auto.
Dusja, eerst laten keuren was ook geen optie. Was alles altijd maar zo makkelijk als jullie zeggen!
Dusja, eerst laten keuren was ook geen optie. Was alles altijd maar zo makkelijk als jullie zeggen!
- Oceanracer
- Geartronic member
Daarom verkoopt hij hem kennelijk ook aan een boertje, ver van hem vandaan.
(je bent dus gewoon ouderwets opgelicht, meer sloop dan loop zeg maar...)

(je bent dus gewoon ouderwets opgelicht, meer sloop dan loop zeg maar...)
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue