Zal je net zien mijn schoonouders trakteer ik op een bioscoopje, dus mijn vrouw, zoon en ik naar mijn schoonouders. Is maar een klein stukje rijden, daar aangekomen wil ik de volvo 245 in zijn P zetten en ik vond dat wel erg soepel gaan. Voorzichtig voet van de rem en jawel hoor de volvo kwam van zijn plek terwijl de hij op P stond. Probleem kan niet in de bak ziten denk ik want ik kan er gewoon mee rijden maar de schakel pook zit volgens niet meer verbonden met de bak.
Is dit vanuit de auto op te lossen of moet ik onder de auto kruipen, komt zeer ongelegen want mijn werkplaats is bezet en het buiten ligt 20 tot 30 cm sneeuw. WPHB ligt ook in de werkplaats dus kan niet zo gauw ff kijken hoe het zit.
Toen maar de citroen AX van mijn schoonouders gepakt, met zijn 5 in dat wagentje is wel proppen, extra opletten want d'r zaten geen winterbanden onder, bij de 245 wel maarja die staat met panne.
pook van de automaat lam / los (AW 71 OD)
- Iroll
- 6th Gear member
Ik denk dat er een verbinding los is geschoten van de schakelstangen. Bij mijn BW35 was er een kogelverbinding uit zijn huisje geschoten toen dit probleem zich voordeed. Het huis v.d. kogel is bekleed met een nylon glijlaag, die was eruit gesleten, gat werd te groot en kogel was eruit gevallen. Zoiets vergelijkbaars zal bij jouw AW71 ook wel aan het handje zijn.
En ja, je zal er helaas onder moeten kruipen :laughing6:
En ja, je zal er helaas onder moeten kruipen :laughing6: