@ Bart Simpson: Het is niet helemaal juist wat je zegt, want de eerste is een V70 XC van 2000 (nieuwe model) en de tweede is inderdaad een R, maar met 320 pk

Er zijn ook 2.5's als RN motor, dus met langer stuk plastic en ander spruitstuk.The Volvoboy schreef:Ja, je moet even alleen naar het blok kijkenTen eerste loopt het plastic bij de 2.4 op het motorblok 'door' ten opzichte van de 2.5. Ten tweede zie je dat bij de 2.4 het spruitstuk ongeveer horizontaal ligt en bij de 2.5 loopt het spruitstuk krom.
@ Bart Simpson: Het is niet helemaal juist wat je zegt, want de eerste is een V70 XC van 2000 (nieuwe model) en de tweede is inderdaad een R, maar met 320 pk
Het overgangsmodel 2.5T uit september '98 (die met ETM, VVT, 5 bobines etc).EVV schreef:plus dat er nog een mix is, wel ETM en VVT, maar nog wel hydro stoters. Hoe die te herkennen is, is nog steeds niet echt duidelijk.
Even een beetje offtopic, sorry hiervoor: :roll:bart simpson schreef:die 4 traps is een recht toe recht aan 4 traps met sport/economystand, de 5 traps is een adaptieve 5 traps, die is echt lekkerder en zuiniger