MartenS40 schreef:Misschien bijna gelijk aan het vragen met welke vrouw je wel vreemd zou willen gaan, maar ik vraag het toch
Ik zat laatst te denken, naar welk merk zou ik wel willen overstappen, stel dat ik ooit stop met volvo rijden. En werkelijk ik zou het niet weten.
Duits trekt me absoluut niet, frans is me over het algemeen allemaal wat te gammel. En de engelsen en italianen schijnen over het algemeen nogal wat bedrijfszekerheid problemen te hebben. Japanners zijn blikkerig en/of plastic en de koreanen voegen daar nog een lelijk ontwerp aan toe. De russen, amerikanen en chinezen laat ik even voor lief.
Wat zou ooit een goed alternatief kunnen zijn?
Ik ben eigenlijk wel heel erg nieuwsgierig waar je dat alles op baseert. Het kán natuurlijk wel, maar toch waag ik het te betwijfelen dat je persoonlijke ervaring met de auto's die je
niet wilt hebben zo groot is dat er sprake kan zijn van een gefundeerd oordeel !
Voor mezelf weet ik dat ik zeker ik niet getrouwd ben met Volvo. Nog sterker, ik ben blij dat ik kan bogen op ervaringen met vele andere merken waar, net zoals bij een Volvo, wel iets op aan te merken was én die ook allen weer hun pluspunten hadden.
In ieder geval ben ik hier (importeren is helaas geen optie) nog steeds op zoek naar een Jaguar XJ die aan mijn eisen voldoet (leeftijd, kilometerstand, prijs, staat van onderhoud) en als ik die vind dan ............. ja houd je maar goed vast, dan ................ vliegt de S80 toch echt de deur uit ! Geweldige auto maar het gevoel dat
ik heb als ik in een Jaguar rijdt dat kan geen enkele Volvo mij geven. Voor
mij is dat een waarheid !
Met auto's en dus óók Volvo gaat het bij mij net zoals bij muziek. Ik kan nog zo'n fan zijn van een bepaalde groep maar dat wil nog niet zeggen dat ik dan maar blindelings een nieuwe CD ervan zou kopen omdat 'die wel goed
moet zijn want hij is immers van .......'
Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.