Veel fijne en probleemloze km'ters gewenst!
Wanneer verwacht je dat wij er op uitgekeken zijn dan? Wat ik verwacht daar wederom wat discussie over op termijn tussen mij en mijn vrouw... :oops:MartenS40 schreef:Wat een mooie nette wagen. Als je erop uit gereden bent wil ik em wel(tegen die tijd ben ik er ook aan toe...)
Veel fijne en probleemloze km'ters gewenst!
De ruimte is er op de auto (en ik vind het zelf ook niet verkeerd staan) maar de ruimte in het budget is er op het moment echt niet...Ivo Philips schreef:Quota, ik zie nog een plekje voor een achter spoiler
Wellicht eerst even verbindingen kabeltjes controleren voordat je een nieuwe koopt?Paar puntjes heb ik al wel, namelijk de audio nalopen, ik heb het idee dat de tweeter in het linkerportier het niet meer doet (iemand die daar het artikel nummer van weet?).
En heb je dan nog tips over hoe ik dat kan controleren? Ik ben met de nieuwe namelijk wel erg bevreesd om de auto open te maken, hij is nu absoluut rammelvrij..VolvoRob schreef:Wellicht eerst even verbindingen kabeltjes controleren voordat je een nieuwe koopt?Paar puntjes heb ik al wel, namelijk de audio nalopen, ik heb het idee dat de tweeter in het linkerportier het niet meer doet (iemand die daar het artikel nummer van weet?).
:oops:Oceanracer schreef:Als je die speaker gaat vervangen moet toch ook de boel los?
Ja sorry hoor, maar de oude diesel had echt aan een tikje tegen het contact genoeg als hij warm was en nu moet ik de motor echt twee drie keer helemaal rond laten gaan. Het geeft het gevoel alsof (maar misschien is dat het ook wel) de brandstofleiding pas bij het starten voldoende onder druk word gezet.Oceanracer schreef:Wel 1,5 seconden starten? Belachelijk! :roll: