als ik wil starten gebeurd er helemaal niets/lampen ect gaan wel aan maar ik hoor niets van een tik ofzo.
eigenlijk net of je de automaat niet in de P of de N hebt staan
440 2.0 automaat bj `96 start niet
-
- 1st Gear member
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 26.12.2010 - 09:05
- Locatie: Ede (gld)
voor elke oplossing is er wel een probleem
al 2 x 460 1.8 i cvt `95
2 x 850 2.5 20 v `91 en `93
1 x 440 1.7 automaat `91
nu 440 2.0 automaat `96
al 2 x 460 1.8 i cvt `95
2 x 850 2.5 20 v `91 en `93
1 x 440 1.7 automaat `91
nu 440 2.0 automaat `96
-
- 1st Gear member
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 26.12.2010 - 09:05
- Locatie: Ede (gld)
Nee sven het is niet de accu-vergeten te vermelden- die is goed.
voor elke oplossing is er wel een probleem
al 2 x 460 1.8 i cvt `95
2 x 850 2.5 20 v `91 en `93
1 x 440 1.7 automaat `91
nu 440 2.0 automaat `96
al 2 x 460 1.8 i cvt `95
2 x 850 2.5 20 v `91 en `93
1 x 440 1.7 automaat `91
nu 440 2.0 automaat `96
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Berichten: 21379
- Lid geworden op: 23.06.2007 - 23:15
- Locatie: Flevoland
- Contacteer:
In je bak zit een contactje die alleen door laat als de bak in P of Neutraal staat. Anders zou je weg kunnen schieten als je de auto start.
Dat contactje staat in serie met de startmotor en dan werkt de startmotor dus alleen in P of N. Even controleren dan maar? Tenzij er iets anders aan de hand is natuurlijk.
Dat contactje staat in serie met de startmotor en dan werkt de startmotor dus alleen in P of N. Even controleren dan maar? Tenzij er iets anders aan de hand is natuurlijk.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
- Iroll
- 6th Gear member
- Berichten: 4440
- Lid geworden op: 09.12.2006 - 17:46
- Locatie: Zeist
Ik denk ook de startblokkering van de automaat. Je kan de twee draden van de blokkering doorverbinden. Dan start hij dus in elke stand van de keuzehandel, wel iets om rekening mee te houden mocht dat het probleem zijn.
-
- 1st Gear member
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 26.12.2010 - 09:05
- Locatie: Ede (gld)
alvast bedankt voor de tips over dat contakt van de automaat -ga ik vandaag controleren.!
voor elke oplossing is er wel een probleem
al 2 x 460 1.8 i cvt `95
2 x 850 2.5 20 v `91 en `93
1 x 440 1.7 automaat `91
nu 440 2.0 automaat `96
al 2 x 460 1.8 i cvt `95
2 x 850 2.5 20 v `91 en `93
1 x 440 1.7 automaat `91
nu 440 2.0 automaat `96
-
- 1st Gear member
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 26.12.2010 - 09:05
- Locatie: Ede (gld)
hij doet et -kontakt in de bak was goed-
het startprobleem is opgelost-de kunststof houder waar de contacten van de startmotor inzitten was verbrand.
ik den dat de vorige eigenaar veel te lang heeft gestart om hem aan de praat te krijgen
volvo vorige week gekocht voor 200 euro-gisteren een dagje gesleuteld(samen met m`n broer die heeft er meer kijk op) kwamen nog een kapotte aandrijfas tegen en vervangen en voor het eerst mee gereden.
nou da`s een hele verbetering ten opzichte van de 440 1.7 automaat die ik nog heb maar er snel uitgaat.
het startprobleem is opgelost-de kunststof houder waar de contacten van de startmotor inzitten was verbrand.
ik den dat de vorige eigenaar veel te lang heeft gestart om hem aan de praat te krijgen
volvo vorige week gekocht voor 200 euro-gisteren een dagje gesleuteld(samen met m`n broer die heeft er meer kijk op) kwamen nog een kapotte aandrijfas tegen en vervangen en voor het eerst mee gereden.
nou da`s een hele verbetering ten opzichte van de 440 1.7 automaat die ik nog heb maar er snel uitgaat.
voor elke oplossing is er wel een probleem
al 2 x 460 1.8 i cvt `95
2 x 850 2.5 20 v `91 en `93
1 x 440 1.7 automaat `91
nu 440 2.0 automaat `96
al 2 x 460 1.8 i cvt `95
2 x 850 2.5 20 v `91 en `93
1 x 440 1.7 automaat `91
nu 440 2.0 automaat `96
- Iroll
- 6th Gear member
- Berichten: 4440
- Lid geworden op: 09.12.2006 - 17:46
- Locatie: Zeist
Mooi dat jullie het hebben kunnen oplossen! Moet zeggen dat ik nog nooit van dit probleem heb gehoord, apart.
Zo'n 2.0i wil idd wel vooruit, dat is een hele verbetering tov een 1.7i. Je hebt ook de goede 2.0i met groene oliepeilstok, dat is de verbeterde versie. De eerste versie met rode peilstok van MY '93 kan een drama zijn wat olieverbruik betreft.
Zo'n 2.0i wil idd wel vooruit, dat is een hele verbetering tov een 1.7i. Je hebt ook de goede 2.0i met groene oliepeilstok, dat is de verbeterde versie. De eerste versie met rode peilstok van MY '93 kan een drama zijn wat olieverbruik betreft.
-
- 1st Gear member
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 26.12.2010 - 09:05
- Locatie: Ede (gld)
dus per ongeluk een goede gekocht(hoop ik maar daar kom ik vanzelf achter)
Moet donderdag naar rdw station Arnhem voor het kenteken want dat was ingeleverd door de vorige eigenaar. (ben er wel achter wat het kenteken was door een oude groene kaart die ik tegenkwam bij het schoonmaken van de auto).maar ik ben benieuwd wat dat inhoud want het is me niet helemaal duidelijk wat er dan voor actie plaatsvind.
Dat van die startmotor was de kunststofbehuizing van de koolborstels.
was bros net of het verbrand was?
Moet donderdag naar rdw station Arnhem voor het kenteken want dat was ingeleverd door de vorige eigenaar. (ben er wel achter wat het kenteken was door een oude groene kaart die ik tegenkwam bij het schoonmaken van de auto).maar ik ben benieuwd wat dat inhoud want het is me niet helemaal duidelijk wat er dan voor actie plaatsvind.
Dat van die startmotor was de kunststofbehuizing van de koolborstels.
was bros net of het verbrand was?
voor elke oplossing is er wel een probleem
al 2 x 460 1.8 i cvt `95
2 x 850 2.5 20 v `91 en `93
1 x 440 1.7 automaat `91
nu 440 2.0 automaat `96
al 2 x 460 1.8 i cvt `95
2 x 850 2.5 20 v `91 en `93
1 x 440 1.7 automaat `91
nu 440 2.0 automaat `96