Deze lekker V8 wordt op 2 januari op kenteken gezet, dus ik ben de dagen aan het aftellen dat ik eindelijk kan gaan rijden. Ik twijfel nog over het wel of niet in de kleur laten spuiten van de kunststofdelen..
De scuff plates heb ik wel al laten plaatsen en vind ik er zeer geslaagd uitzien.
Als je hem gaat gebruiken voor op de weg is in kleur wel moeier. Als je hem gebruikt in sneeuw of naast de weg dan zo laten. Moest vandaag 4 keer de voor/achterkant in een sneeuwhoop porren. Een gelakte onderkant zou bij het bevroren deel behoorlijk krassen krijgen.
soon: Scheafler Bio Hybrid
KTM Macina Sport 9
Smart cabrio 451 ed, 2012 battery owned
V60 d6, 2015, summum, glasdak, trekhaak
BMW F800GS te koop https://photos.app.goo.gl/KWgEiAxusqSjd3zG9
Ik zou het lekker zo laten, in tegenstelling tot de eerdere XC90's heeft Volvo het plastic gehalte op de nieuwere modellen wel tot een acceptabel niveau weten te brengen.
MY07 Volvo S80 4.4 V8 AWD Geartronic
Black Sapphire metallic - Summum - Off Black Leder - 18” Zubra - Premium sound - RTI -
Keyless drive - PDC V+A - BLIS - Adaptieve Bi-Xenon - etc...
Zoals de meeste al zeggen: Houden zo.
Plastic delen spuiten maakt de auto veel te gladjes
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd.
2022 XC40 P6, geen OR maar gewoon blauw 2017 XC60 mooi wit is niet lelijk 2011 Burton 2009 XC70 OR: kan het nog mooier? 2006 S80 XZ-NF-90: style and safety 2005 Saab 9-3 ('98 ) 1995 340 DL (grijs) TD-52-VX: Parkinson 1992 740 D Estate (wit) YS-32-HB: Machtig 1984 340 D (rood): Mijn eerste
Wat vind je mooier: lage gespoten carrosseriedelen met krassen erop? (want die komen er onvermijdelijk op).
Of lage kunstof delen zonder noemenswaardige sporen (want die zie je eigenlijk nooit).
Alles gespoten staat alleen goed voor een lage auto. Een hoge terreinwaardige auto met alles glad gespoten is geen gezicht (ik zag laatst zo'n product) en bovendien neemt niemand je terreinaspiraties meer serieus.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Ik zou het ook zo laten. Is mooi zo en bij zwart vind
ik het weinig toegevoegde waarde hebben.
Het blijft een super mooie auto. Heb zelf een D5 summum gehad met
ook zilverkleurige spiegels. Maar met een V8 Wow super car!