Hallo,robinupc schreef:volgens mij is dit topic inmiddels omgebouwd naar een topic over schadeverzekeraars? Bart is zelfs opgehouden om nog iets te vertellen over het verdere verloop van zijn schade
Was even niet in de gelegenheid te reageren op wat er allemaal voorbij komt.
A. de schade hersteller is een, voor zover ik begrepen heb, van Harrie Arendsen Volvo en zit in Zelhem.
Dit herstel bedrijf is wel aangesloten bij de verzekeraar.
Ik wacht niet met angst en beven af, maar vertrouw op de goede naam van
Arendsen en de schadehersteller.
Het blijft voor iedereen speculeren, of er moeten insiders vwb deze schade op dit topic zitten, maar ben zelf ook benieuwd naar wat ze hebben moeten doen en zal zeker om een spec. vragen.
Of het schade bedrag te hoog is weet ik niet, maar ik heb wel het gevoel dat er heel veel dingen anders (voordeliger) kunnen bij allerlei soorten herstel.
Uberhaupt vreemd dat op een 7 jaar oude auto allemaal nieuwe(dure) onderdelen gebruikt worden, het zou de premie betaler veel schelen als er gebruikte spullen gebruikt mochten worden....maar welke premie verzekeraar zit op nog lagere premies te wachten, het is het kip/ei verhaal.
Neem het "verplichte" carglass herstel, ze zijn in veel gevallen eens zo duur als een kleine zelfstandige die raam reparatie doet.
De auto heeft technisch niet geleden onder de aanrijding dus ik ga er vanuit dat ie weer rijdt zoals voorheen........of misschien wel beter zoals een Multipla

Nog een kleine week en dan zijn ze klaar hoop ik, want de V50 die we nu hebben (2.0 benz.) rijdt lekker strak maar is zeker niet ons ding.