Erik! schreef:Wij willen graag ons gezin uitbreiden met nog een vierde koter, gezellig! Echter nu gaat onze V70 te klein worden en een derde omgekeerde zitrij vind ik niks. Dus....... Papa gunt zichtzelf wel een tweedehands XC90 en mama.... krijgt haar langgewenste vierde, dus die moet haar mond houden.
ik vind dit wel een hele leuke aanleiding om eens na te denken over de naam van de auto, nadat de naam van het kind verzonnen is natuurlijk

deze XC90 is dus een excuus-suv, dus die zou Suvvie kunnen heten, of Baby-boomer ofzo?
wie heeft zijn auto een naam gegeven?? op dit forum staan al blijken van grote creativiteit, bijvoorbeeld in de naam die iedereen aan zijn/haar navigatie geeft, maar namen van auto's heb ik nog niet gezien. Dus sorry Erik! je hebt een goede aanleiding voor een nieuwe tread gegeven vind ik!!
Oja:
derde omgekeerde zitrij vind ik niks
Mijn vader had een 145, en wij zijn ook met vier kinderen, en mijn vader had dus ook zo'n omgekeerde derde zitrij (en klein uitklapbaar bankje), en wij vochten om die ene plek achterin op het kleine bankje naast de koffers op vakantiereis naar Frankrijk, want je had natuurlijk een schitterend uitzicht naar achter vanaf die plek!!