arnoud. schreef:Mooi hoor.
Maar was het met al die extra's nog steeds goedkoper om vanuit een Base te bestellen?
Succes met aftellen!
Dat was het eind oktober zeker. Toen was er een actie met gratis professional line en een goede korting op de support line. In combinatie met de Base was deze goedkoper.
Als je kijkt wat ik uiteindelijk mis t.o.v. de Kinetic en Momentum, valt het echt mee. Daar komt bij dat het opties zijn waar ik weinig mee heb.
Wat heb ik niet t.o.v. Kinetic en Momentum
- Armsteun achter (heb ik nu wel maar wordt echt nooit gebruikt).
- Verwarmbare ruitensproeikoppen (heb ik nu niet en heb nergens last van).
- Twee verlichte make up spiegels (heb ik nu ook, maar wordt geen gebruik van gemaakt).
- Uitschakelbare passagiersairbag (heb ik nu ook niet en mijn kids gaan achter. Beter voor mijn concentratie op de weg).
- 12V aansluiting in bagageruimte (nooit gehad, geen last van).
- Boodschappentashouder in baggageruimte (nooit gehad, geen last van)
- Chroomlijst zijruiten (ik ben niet zo van de lijstjes etc.. Ook binnen heb ik de zwart lederen stuur charcoal, vind ik echt de mooiste)
- Watch dial instumentenpaneel (wat ik zeg, vind die zwarte mooier).
Prijsverschil zat rond de 1000-1500 euro voor Kinetic en 2000-3000 euro voor de momentum. Voor mij was de keus snel gemaakt, is allemaal heel persoonlijk natuurlijk. De opties die mij wel aanspaken heb ik "los" geselecteerd... Bijvoorbeeld de leren stoelen, de 17 inch velgen.
Wat we uiteindelelijk toch nog wel gaan doen is de uitlaat voorzien van de metalen ronde eindpijp. Ik dacht in de eerste instantie dat de T4 blok geleverd werd met 1 uitlaatpijp, maar dat zijn er toch 2. Dan vind ik dat als enige bling bling toch wel leuk staan.